Το Project Agora και η Taboola (Nasdaq: TBLA) φέρνουν το Maximize Conversions, μια νέα στρατηγική bidding για native ads, που κάνει αυτόματο optimization των καμπανιών για performance με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Το Project Agora και η Taboola συνεργάζονται κατά αποκλειστικότητα σε 26 αγορές στην περιοχή ΕΜΕΑ, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Με αυτή τη νέα ΑΙ τεχνολογία, οι διαφημιζόμενοι δεν χρειάζεται πια να προσαρμόζουν χειροκίνητα το CPC μιας καμπάνιας. Ορίζουν απλά το budget και ο αλγόριθμος της Taboola προσαρμόζει αυτόματα το CPC, ώστε να φέρει όσο περισσότερα conversions γίνεται εντός του budget.
Μέσα σε τρεις μήνες πάνω από 50% των διαφημιζομένων της Taboola παγκοσμίως έχουν ήδη υιοθετήσει το Maximize Conversions, συμπεριλαμβανομένων brands, όπως Hyundai, ERGO, Leica Camera, Peugeot και Opel. Με αυτή την αλλαγή στο bidding strategy έχουν δει έως και 110% αύξηση των conversions, διατηρώντας παράλληλα σταθερό το CPA, ενώ πολλοί διαφημιζόμενοι έχουν παράλληλα πετύχει και μείωση του CPA έως και 20%. Εκτός από την αύξηση των conversions, το Maximize Conversions κάνει τις καμπάνιες και πιο αποδοτικές, μειώνοντας στο μισό το χρόνο στον οποίο οι διαφημιζόμενοι φτάνουν στα βέλτιστα αποτελέσματά τους.
Το Maximize Conversions μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ή χωρίς ορισμένο στόχο CPA. Χωρίς ορισμένο στόχο CPA, το Maximize Conversions παραδίδει τα περισσότερα δυνατά conversions στο χαμηλότερο κόστος, εντός του ημερήσιου διαφημιστικού budget. Όταν χρησιμοποιείται με ορισμένο στόχο CPA, φέρνει όσο περισσότερα conversions γίνεται εντός του CPA που ορίζει ο διαφημιζόμενος ή πιο χαμηλά.
«Το Maximize Conversions υιοθετήθηκε από τους διαφημιζόμενους πιο γρήγορα από σχεδόν κάθε άλλο προϊόν», λέει ο Adam Singolda, CEO και ιδρυτής της Taboola. «Κι αυτό γιατί τους έχει λύσει τα χέρια: αυτοματοποιεί το CPC bidding, φέρνει σίγουρα αποτελέσματα και βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη που έχει εκπαιδευτεί με βαθιά κατανόηση του καταναλωτή τους».
«Οι διαφημιζόμενοι δεν είναι πια αναγκασμένοι να κάνουν πειράματα με το CPC. Ορίζουν τους στόχους τους και το ΑΙ κάνει όλη τη δουλειά. Το ΑΙ της Taboola έχει εκπαιδευτεί πάνω σε first-party contextual signals από πάνω από 9,000 publishers και 600Μ Daily Active Users, εξασφαλίζοντας στους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν το Maximize Conversions ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο να προσεγγίσουν αποτελεσματικά τους πελάτες τους», συμπληρώνει ο Νίκος Κομνηνός, Managing Director του Project Agora.
Σχετικά με το Project Agora
Το Project Agora, μια εταιρία του ομίλου TDG (ThinkDigital Group), παρέχει τεχνολογικές λύσεις για ψηφιακούς εκδότες, προσφέροντάς τους τα δεδομένα, τις τεχνολογίες και τους πόρους που χρειάζονται για να δημιουργήσουν περιεχόμενο και υπηρεσίες υψηλής αξίας.
Η εταιρία συνεργάζεται με περισσότερα από 2.800 κορυφαία premium sites, τα οποία εμπιστεύονται το Project Agora για να μεγιστοποιήσουν την αξία των επισκεπτών τους με λύσεις monetization, recirculation και real-time observability. Ταυτόχρονα, περισσότεροι από 3.600 διαφημιζόμενοι στην Ελλάδα και διεθνώς χρησιμοποιούν το Project Agora για να πετύχουν επιχειρηματικά αποτελέσματα σε όλο το funnel.
Το Project Agora έχει ανακηρυχθεί ως μία από τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ευρώπη από τους Financial Times για δύο συνεχόμενα έτη (2022 & 2023).
Μάθετε περισσότερα στο projectagora.com/ και ακολουθήστε το Project Agora, a TDG company στο LinkedIn.
Σχετικά με την Taboola
Η Taboola είναι παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα του content recommendation στο ανοιχτό διαδίκτυο.
Η τεχνολογία της εταιρίας βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και χρησιμοποιείται από sites, κατασκευαστές συσκευών και εφαρμογές για κινητά, για αύξηση των εσόδων και του user engagement. Η Taboola διατηρεί μακροχρόνιες συνεργασίες με κορυφαία Μέσα παγκοσμίως, όπως το CNBC, το BBC, το NBC News, το Business Insider, το The Independent και το El Mundo.
Περισσότεροι από 15.000 διαφημιζόμενοι χρησιμοποιούν την Taboola για να στοχεύσουν 600 εκατομμύρια Daily Active Users σε ένα brand-safe περιβάλλον. Με την εξαγορά της Connexity το 2021, η Taboola κατέχει ηγετική θέση και στα e-commerce recommendations, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο συναλλαγές το μήνα. Κορυφαία brands όπως το Walmart, το Macy’s, η Skechers και το eBay συγκαταλέγονται μεταξύ των βασικών πελατών της.