Οι εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν την ευελιξία να επιλέξουν το μοντέλο εργασίας που ταιριάζει στις ανάγκες τους, χωρίς να επηρεάζονται τα προνόμιά τους.
Το Papaki, ο κορυφαίος καταχωρητής domain και digital enabler στην Ελλάδα, λανσάρει το ανανεωμένο «Remote Work Policy», μέσω του οποίου, οι εργαζόμενοι της εταιρείας, έχουν πλέον μια ξεκάθαρη εικόνα και σαφείς οδηγίες σχετικά με την τηλεργασία. Η συγκεκριμένη Πολιτική βασίστηκε σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: την αύξηση της αποδοτικότητας /παραγωγικότητας, την μείωση του στρες, την ευελιξία και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.
Από την πρώτη κιόλας στιγμή που υιοθετήθηκε στην εταιρεία το remote working το 2016, το Papaki δημιούργησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό τηλεργασίας. Ωστόσο, δεδομένων των συνθηκών που εδραιώθηκαν στη χώρα μας λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, κατά την οποία η πλειοψηφία των επιχειρήσεων υιοθέτησε την τηλεργασία, το Papaki φρόντισε να εμπλουτίσει και να ανανεώσει τον ήδη υπάρχοντα οδηγό, δημιουργώντας ένα πιο ξεκάθαρο πλαίσιο για τους εργαζομένους που επιλέγουν να εργαστούν εξ αποστάσεως.
Με πρωτοβουλία του Τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού της εταιρείας, όλοι οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε έναν νέο αναλυτικό οδηγό, στον οποίο θα μπορούν να πλοηγηθούν στους κανόνες, στα απαραίτητα εργαλεία και τις ενέργειες που θα πρέπει να έχουν υπόψη τους για να εργαστούν αποτελεσματικά από όπου κι αν βρίσκονται.
Συγκεκριμένα, η νέα Πολιτική τηλεργασίας παρέχει σαφείς πληροφορίες και χρήσιμες συμβουλές για το πώς μπορούν οι εργαζόμενοι του Papaki να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους, να μειώσουν το στρες και πώς να διαμορφώσουν τον εργασιακό τους χώρο και περιβάλλον, ώστε να αναβαθμιστεί η ποιότητα της εργασίας και της ζωής τους. Επιπλέον, αναγράφονται και αναλύονται όλα εκείνα τα εργαλεία που προτείνει και χρησιμοποιεί η εταιρεία, ώστε η εργασία εξ αποστάσεως να γίνεται ευκολότερη και αποδοτικότερη.
Βασικές αξίες που εμπεριέχονται στον οδηγό και θα πρέπει να υιοθετεί ο κάθε εργαζόμενος, είναι το work-life balance, η ουσιαστική επικοινωνία με τους συναδέλφους του, ο επαγγελματισμός, η αφοσίωση στους στόχους, ο σωστός προγραμματισμός στη διαχείριση των εργασιών κ.α. Συχνά, στο μοντέλο της τηλεργασίας, παρατηρείται το φαινόμενο «burnout», γι΄αυτό μικρά διαλείμματα μετά το πέρας του κάθε task είναι ζωτικής σημασίας.
Η ασφάλεια των δεδομένων είναι από τα σημαντικότερα ζητήματα μιας εταιρείας. Γι’ αυτό το Papaki έχει εξασφαλίσει τα κατάλληλα εργαλεία που θα διατηρήσουν ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα τόσο της εταιρείας όσο και των πελατών του. Σύμφωνα με τον οδηγό, είναι αναγκαίο, να υπάρχει σταθερή και ασφαλής σύνδεση στο διαδίκτυο, όπως και απρόσκοπτη σύνδεση στο VPN της εταιρείας.
Η Αγγέλα Ανθουλάκη, Co-Founder & Chief People and Culture Officer, δήλωσε σχετικά, «Ήδη από το 2016, το Papaki είχε συμπεριλάβει την τηλεργασία και τα ευέλικτα ωράρια στη λειτουργία του. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που είμαστε από τις πρώτες εταιρείες που θεσπίζουν δομημένη Πολιτική για την εργασία εξ αποστάσεως. Έτσι, δώσαμε στον κάθε εργαζόμενο μας την ελευθερία να εργαστεί από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου επιθυμεί, όπως μια ήσυχη καφετέρια στη γειτονιά του ή μια πανέμορφη εξωτική παραλία, αλλά και να προσαρμόσει το πρόγραμμά του με τον τρόπο που εξυπηρετεί καλύτερα τις απαιτήσεις της καθημερινότητας και της δουλειάς του. Για παράδειγμα, οι γονείς εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα, να κάνουν έως δύο ώρες διάλειμμα στο μέσον της ημέρας, ώστε να ασχοληθούν με τα παιδιά τους και να αναπληρώσουν την δουλειά τους αργότερα μέσα στην ημέρα. Παράλληλα, με την τηλεργασία ενισχύεται η σημασία που δίνει η εταιρεία στην προστασία του περιβάλλοντος, αφού μειώνονται οι μετακινήσεις από και προς το χώρο εργασίας και επιτυγχάνεται μεγαλύτερη εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό στις μέρες μας».