9 στις 10 εταιρείες επενδύουν σε νέες τεχνολογίες για τη δημιουργία εικονικών περιβαλλόντων (virtual-reality, VR).
Ακόμη ισχυρότερη θέση στη ζωή επιχειρήσεων, αλλά και πολιτών, αποκτά – εν μέσω πανδημικής κρίσης – η τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας. Πλέον, το 88% των επιχειρήσεων, παγκοσμίως, επενδύει σε νέες τεχνολογίες για τη δημιουργία εικονικών περιβαλλόντων (virtual-reality, VR).
Μάλιστα, το 91% εξ αυτών απαντά ότι σχεδιάζει να επενδύσει περαιτέρω στον εν λόγω τομέα. Οι παραπάνω διαπιστώσεις, που περιλαμβάνονται στη μελέτη “Business Futures 2021” της Accenture, αποδεικνύουν με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο ότι τα όρια μεταξύ φυσικού και εικονικού κόσμου γίνονται όλο και πιο δυσδιάκριτα, επαναπροσδιορίζουν την αίσθηση της πραγματικότητας και της τοποθεσίας και επηρεάζουν το πώς οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται, καταναλώνουν, κοινωνικοποιούνται.
Μάλιστα, όπως εκτιμά η μελέτη, η τρέχουσα τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας, η οποία εμπλέκει κυρίως τις αισθήσεις της όρασης και της ακοής, με την πάροδο του χρόνου θα γίνεται ολοένα και πιο ρεαλιστική, εμπλέκοντας όλες τις αισθήσεις και δημιουργώντας μια καλύτερη σύνδεση με το φυσικό περιβάλλον.
Η μελέτη “Business Futures 2021” εντοπίζει καίρια σήματα επιχειρηματικής αλλαγής, που διαμορφώνουν πλέον το επιχειρείν. Όπως διαπιστώνουν οι συντάκτες της, μακροχρόνιες τάσεις, όπως η υιοθέτηση του cloud και οι αλλαγές στα καταναλωτικά πρότυπα, έχουν διακοπεί, επιταχυνθεί ή αντιστραφεί λόγω της πανδημίας.
Παράλληλα, νέες εφοδιαστικές αλυσίδες και επιχειρηματικά μοντέλα αναπτύχθηκαν μέσα σε μερικές μόλις ημέρες, ενώ η υπόσχεση για νέα πρωτοποριακά επιστημονικά επιτεύγματα εκπληρώθηκε μέσα σε λίγους μόνο μήνες. Στο πλαίσιο αυτό, μετά από δύο σχεδόν έτη συνεχών αναταράξεων, αναδύθηκε ένα νέο επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο ζητείται να προσδιοριστεί καλύτερα η πορεία και η επίδραση της αλλαγής.
Διαβάστε περισσότερα στο sepe.gr