Featured

Συνέντευξη στο Startup.gr: Κωνσταντίνος Καγιούλης & Λευτέρης Τουλουμτζίδης ιδρυτές του Butler!

Πρόκειται για ένα ψηφιακό οικοσύστημα που στοχεύει στην βέλτιστη λειτουργία των επιχειρήσεων μαζικής εστίασης και ονομάζεται Butler. Το Butler, χωρίζεται σε υπηρεσίες που λειτουργούν αρμονικά μεταξύ τους και η καθεμία τούς, βοηθάει να «χτιστεί» το οικοσύστημα που προαναφέρθηκε. Σκοπός μας, να εκσυγχρονίσουμε τον κλάδο της εστίασης και με την βοήθεια της τεχνολογίας να κάνουμε την εμπειρία του πελάτη αλλά και του καταστηματάρχη, την καλύτερη δυνατή!

Σε ποιους απευθύνεται και τι υπηρεσίες προσφέρετε;

Το Butler απευθύνεται πρώτον, στους ιδιοκτήτες εγκαταστάσεων μαζικής εστίασης (Πελάτες), π.χ. Μπαρ, Καφετέριες, Εστιατόρια, Ξενοδοχεία κ.α. ως προϊόν και δεύτερον στους πελάτες των εγκαταστάσεων αυτών (Χρήστες), ως ένα χρήσιμο εργαλείο το οποίο θα κάνει την εμπειρία τους σε αυτές, συγκριτικά καλύτερη.

Όσον αφορά τις προσφερόμενες υπηρεσίες, αυτές είναι οι εξής: Butler POS & Butler Catalogue. Το Butler POS είναι ένα σύστημα παραγγελιοληψίας, που λειτουργεί στο Cloud, προσφέρει στατιστικά και ενημερώσεις για τον καταστηματάρχη, δίνει την δυνατότητα διαχείρισης τραπεζιών, παραγγελιών και προσωπικού, αλλά και πολλές άλλες λειτουργίες. Το Butler Catalogue είναι ένας διαδραστικός ψηφιακός κατάλογος, γεμάτος πλούσιο φωτογραφικό υλικό, ο οποίος ήρθε για να αντικαταστήσει τους χειρόγραφους συμβατικούς καταλόγους. Με την βοήθεια των επιπρόσθετων υπηρεσιών Catalogue AddOns, οι Χρήστες μπορούν να παραγγείλουν χωρίς να έρθουν σε επαφή με τους σερβιτόρους, να καλέσουν στο τραπέζι τους το προσωπικό του καταστήματος αλλά και να πληρώσουν για την παραγγελία τους μέσω κάρτας, όλα αυτά από την κινητή συσκευή τους.

Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από άλλες εταιρείες;

Η κάθε εταιρεία έχει κάτι διαφορετικό να προσφέρει στην αγορά και ξεχωρίζει με τον δικό της ειδικό τρόπο. Για εμάς, αυτός είναι ο ψηφιακός κατάλογος Butler Catalogue. Γιατί; Για 2 λόγους. Πρώτον, επειδή διαφέρει πολύ από έναν κλασικό ψηφιακό κατάλογο. Είναι διαδραστικός και διαθέτει την δυνατότητα αυτόματης μετάφρασης στην γλώσσα των Χρηστών χωρίς αυτοί να χρειάζεται να κατεβάσουν κάποια εφαρμογή ή να δημιουργήσουν κάποιον καινούριο λογαριασμό. Οι Χρήστες περιηγούνται στον κατάλογο και με την βοήθεια των Catalogue AddOns, όπως προαναφέρθηκε μπορούν να παραγγείλουν, να ειδοποιήσουν το προσωπικό αλλά και να πληρώσουν για την παραγγελία τους. Ταυτόχρονα, επειδή το Butler βρίσκεται στο Cloud, οι Πελάτες έχουν την δυνατότητα να επεξεργάζονται τον κατάλογο τους, όποτε θέλουν, όπως θέλουν, διαλέγοντας ανάμεσα στα προϊόντα τους, αλλάζοντας επιλογές και φωτογραφίες αυτών σε πραγματικό χρόνο. Οι Πελάτες μπορούν επίσης να φτιάξουν τις δικές τους προσφορές/εκπτώσεις και να τις έχουν ενεργές στα προϊόντα ή τις κατηγορίες τους! Δεύτερον, σημειώνεται πως δίνουμε την υπηρεσία Butler Catalogue, στους πελάτες μας, εντελώς δωρεάν!

Ποια ήταν η κυριότερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε στο ταξίδι σας;

Η εταιρία μας ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Αύγουστο του 2020, λίγους μήνες πριν το δεύτερο καθολικό lockdown. Το γεγονός αυτό δυσκόλευσε αρκετά τον τρόπο λειτουργίας μας και τις προσπάθειες προώθησης των υπηρεσιών μας στις επιχειρήσεις εστίασης, σε μια περίοδο κατά την οποία χρειάστηκαν να βάλουν προσωρινό λουκέτο για δεύτερη φορά. Ήταν, μια περίοδος για εμάς λοιπόν, στην οποία έπρεπε να επαναπροσδιορίσουμε την προσέγγιση των υπηρεσιών μας και γιατί όχι, να δημιουργήσουμε νέες, αντιλαμβανόμενοι τα νέα υγειονομικά μέτρα στον κλάδο.

 

Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there?

Η συμβουλή μας για οποιονδήποτε εκεί έξω είναι να ξέρει ότι μπορεί να πραγματοποιήσει κάθε του όνειρο, αρκεί να έχει υπομονή, επιμονή και την γνώση ότι για να πετύχεις, πρέπει πρώτα να αποτύχεις. Η επιτυχία δεν έρχεται από τη μία μέρα στην άλλη αλλά χρειάζεται διαρκή αγώνα και να έχεις πίστη στο σκοπό σου. Άλλωστε, με αυτό το όραμα ξεκινάς εξαρχής μια StartUp.

Πού μπορεί ο κόσμος να μάθει περισσότερα για το Butler;

Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με το Butler στην ιστοσελίδα μας butler.chat όπως επίσης και στα Social Media μας.