Την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο ολοκλήρωσε πριν λίγες μέρες η Taboola, αποκλειστικός συνεργάτης του Project Agora στην Ελλάδα. Η επιτυχία αυτή καθιερώνει την εταιρία ως κορυφαίο παίκτη στη διαφήμιση και αντιπροσωπεύει μια σημαντική νίκη για τους τοπικούς ψηφιακούς εκδότες και το Ανοιχτό Διαδίκτυο (Open Web).
Taboola και Project Agora μοιράζονται το όραμα ότι το Ανοιχτό Διαδίκτυο πρέπει να είναι ελεύθερο και δημοκρατικό και να μην μονοπωλείται από ένα μικρό αριθμό μεγάλων εταιριών. Η επιτυχημένη εισαγωγή της Taboola στο χρηματιστήριο αποδεικνύει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να αναπτυχθούν και έξω από τις μεμονωμένες πλατφόρμες (walled gardens) και αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τη δημιουργία ενός ελεύθερου και πολυσυλλεκτικού οικοσυστήματος στη διαφήμιση.
«Η Taboola είναι για εμάς ένας συνεργάτης ζωτικής στρατηγικής σημασίας», σχολιάζει ο Νίκος Κομνηνός, Managing Director του Project Agora. «Τόσο αυτή, όσο και οι υπόλοιπες επιτυχημένες συνεργασίες μας, έχουν στον πυρήνα τους την κοινή πεποίθηση ότι το Ανοιχτό Διαδίκτυο πρέπει να παραμείνει ανοιχτό. Η εισαγωγή της Taboola στο χρηματιστήριο αντιπροσωπεύει μια τεράστια νίκη για όλους εμάς που συμβάλλουμε σε αυτό τον κοινό σκοπό και εκτιμούμε ότι θα υπάρξουν πολλές ακόμα τέτοιες νίκες στο μέλλον».
Η εξέλιξη αυτή σφραγίζει επίσης την αύξουσα πορεία του content discovery, που αναδεικνύεται πια ξεκάθαρα ως ο τρίτος βασικός πυλώνας της ψηφιακής διαφήμισης αυτή τη στιγμή -μαζί με το Search και τα Social. Η Taboola απασχολεί σήμερα περίπου 500 άτομα στο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, τα οποία εργάζονται πάνω στην εξέλιξη της τεχνολογίας πίσω από το content discovery, προκειμένου να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή υπηρεσία.
Η εισαγωγή της Taboola στο χρηματιστήριο είναι μια τεράστια νίκη για τους υποστηρικτές του Open Web και την ανάπτυξη του content discovery, αλλά και για τις δυνατές συνεργασίες του Project Agora. Μέσα από τις συνεργασίες αυτές, το Project Agora εξασφαλίζει κορυφαία προϊόντα και υπηρεσίες για εκδότες και διαφημιζόμενους, με στόχο πάντα ένα πιο πολυσυλλεκτικό και δημοκρατικό μέλλον για την ψηφιακή διαφήμιση.
Μάθετε περισσότερα εδώ.