Προς νέα ιστορικά ρεκόρ βαδίζει το 2021 η παγκόσμια βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου. Το 2021 η παγκόσμια βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου θα αυξηθεί κατά 14,3%, ενώ το 2020, οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις ανήλθαν σε 4,28 τρισ. δολάρια (3,35 τρισ. δολάρια το 2019).
Ώθηση στις παγκόσμιες ηλεκτρονικές πωλήσεις δίνουν οι μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνηθειών και της αυξανόμενης δημοτικότητας των φορητών λύσεων/ κινητών συσκευών. Εκτιμάται, μάλιστα, ότι το 2021 περίπου το 67% των online αγορών θα πραγματοποιείται μέσω έξυπνων κινητών τηλεφώνων (smartphone).
Σύμφωνα με μελέτη της PayPal σε 13 αγορές του κόσμου (The Great Pivot in Global E-commerce), το 56% των πολιτών απαντά ότι αγοράζει περισσότερο στο Διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Με τη σειρά του, το 22% ανέφερε ότι εξαιτίας της τρέχουσας κατάστασης κάνει αγορές από το εξωτερικό πιο ελεύθερα, με γνώμονα κυρίως τις καλύτερες προσφορές (48%) και την πρόσβαση σε προϊόντα μη διαθέσιμα στην πατρίδα του (39%).
Στη Γαλλία, για παράδειγμα, τα 2/3 των online shoppers κάνουν τις αγορές τους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η καλή αναλογία τιμής – ποιότητας είναι το πιο σημαντικό κίνητρο για τους Γάλλους προκειμένου να αγοράσουν διαδικτυακά από το εξωτερικό.
Ο κλάδος των αγορών μέσω διαδικτύου αναπτύσσεται με ρυθμό 10,4%, και στην περίπτωση του m-commerce, η ανάπτυξη είναι ακόμη ταχύτερη – ανέρχεται σε 16,8%. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών (70%) επιλέγει τους ιστότοπους εταιρειών που λειτουργούν σύμφωνα με τις ιδέες και αξίες της αειφορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ στο sepe.gr