Ο ιδρυτής της εφαρμογής γνωριμιών S’More αναλύει τη χρηματοδότηση, το μάρκετινγκ και την έναρξη της ιδέας της εφαρμογής σας.
Το S’More είναι μια νέα εφαρμογή σχέσεων που στοχεύει στον επαναπροσδιορισμό της διαδικτυακής βιομηχανίας γνωριμιών στις ΗΠΑ. Πρόσφατα, ο συντακτικός διευθυντής του Entrepeneur.com Dan Bova και ο ιδρυτής του S’More Adam Cohen Aslatei συμμετείχαν σε μια συνομιλία που είχε ως στόχο να αναλύσει πώς το S’More και η ομάδα του κατάφερε να εισαχθεί στους κορυφαίους 200 στο Apple App Store σε μόλις έξι μήνες.
Σε αυτή την συνάντηση , αναλύθηκαν τα 5 βασικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζουν οι δημιουργοί της εφαρμογής για να βρουν τη δική τους επιτυχία, από την άντληση κεφαλαίων έως τον σχεδιασμό προϊόντων έως το μάρκετινγκ και την οικοδόμηση μιας ομάδας.
Κατευθυντήριες αρχές για την επιτυχία στην δική σας εφαρμογή
1. Καθιέρωση αξιοπιστίας
Ο καθένας έχει αυτή τη μεγάλη ιδέα που θα μπορούσε να γίνει μια startup δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ενώ ένας ιδρυτής δεν χρειάζεται να γνωρίζει κάθε πτυχή της δημιουργίας μιας εφαρμογής (κωδικοποίηση, προϊόν κ.λπ.), αυτός ή αυτή πρέπει να είναι σε θέση να εμπνεύσει εμπιστοσύνη τόσο στους επενδυτές όσο και στον ίδιο του τον εαυτό αν θέλει να έχει μια ευκαιρία στην επιτυχία. Στην περίπτωσή του Adam Cohen Aslatei, είχε εργαστεί στη βιομηχανία γνωριμιών και κοινωνικών ανακαλύψεων για δέκα χρόνια με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα. Ο ίδιος αναφέρει: « Ήξερα τι θα χρειαζόταν για να βρω επιτυχία σε αυτόν τον χώρο και μπορούσα να μιλήσω γι ‘αυτό με αξιοπιστία.»
2. Δοκιμάστε διάφορα concepts
Δεν αρκεί να έχεις μόνο μια καλή ιδέα, αλλά χρειάζεται να υπάρχει και ένα σχέδιο. Συζητήστε με όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα, είτε είναι φίλοι, οικογένεια ή ειδικοί του κλάδου. Είναι φθηνό και εύκολο να δημιουργήσετε online έρευνες στο διαδίκτυο για να λαμβάνετε σχόλια από ξένους σχετικά με την ιδέα σας (δοκιμάστε έρευνες Google) που θα είναι ακόμη πιο ειλικρινείς. Ανακαλύψτε αν η ιδέα που πιστεύετε ότι είναι σπουδαία θα μπορούσε να είναι χρήσιμη για τους άλλους και τέλος, προσδιορίστε την αξιοπιστία της. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το λεγόμενο white-label app για να δοκιμάσετε την ιδέα, την προσέγγιση και την επωνυμία σας.
3. «Κτίστε» την τοποθέτηση σας
Δημιουργήστε μια επωνυμία και όχι μια απλή εφαρμογή χρησιμότητας. Αποφασίστε τι κάνει την εταιρεία σας διαφορετική και ξεχωριστή από άποψη προϊόντος και μάρκετινγκ και βεβαιωθείτε ότι κανένας άλλος στην αγορά δεν καταλαμβάνει αυτόν τον χώρο. Το S’More για παράδειγμα, είναι μια εφαρμογή
αντι-επιφανειακών σχέσεων το οποίο έχει καταφέρει να έχει χαρακτηριστικά που υποστηρίζουν αυτήν την ιδέα. Μπορείς να μεταφερθείς σε συνομιλίες γρηγορότερα, το ταίριασμα δεν βασίζεται σε selfies, το 100% των προφίλ επαληθεύεται (καταπολέμηση των cat-fishers), η συμπεριφορά των χρηστών βαθμολογείται . Αυτά τα χαρακτηριστικά υποστηρίζουν ένα περιβάλλον ανθρώπων που αναζητούν κάτι περισσότερο από μια απλή συνάντηση. Βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας ενδιαφέρεται για την τοποθέτηση σας και προσπαθήστε να φτιάξετε μια ανθεκτική σχέση μαζί του.
4. Συγκέντρωση χρημάτων
Είναι αρκετά σημαντικό. Ο Aslatei αναφέρει: «Όταν έκανα συγκέντρωση χρημάτων για να δημιουργήσω και να ξεκινήσω το S’More, πρέπει να έφτασα τα 200 VCs. Μερικά ήταν από φίλους και γνωστούς, μερικά ήταν ονόματα που βρήκα μέσω του LinkedIn και της έρευνας. Μου είπαν πολλά όχι. Μερικές φορές με ωραίο τρόπο, μερικές φορές με όχι και τόσο ωραίο. Αλλά πίστευα σε αυτό που έκανα και δεν άφησα τις αρνητικές αντιδράσεις ή τα αδιέξοδα να με επιβραδύνουν. Ποτέ μην σταματάς! Σκεφτείτε τι σας κάνει διαφορετικούς. Γράψτε αυτά τα χαρακτηριστικά και, στη συνέχεια, βρείτε επενδυτές που επενδύουν σε αυτούς τους τομείς (π.χ. χώρα καταγωγής, εθνικές ομάδες, τομείς ενδιαφέροντος, κολέγιο αποφοίτησης). Αναβαθμίστε τη συνδρομή σας στο LinkedIn. Θα είναι η καλύτερη επένδυση που κάνατε ποτέ!»
5. Πρόσληψη της σωστής ομάδας
Όταν ξεκίνησε το S’More, ήταν κρίσιμο κάθε άτομο στην ομάδα να είναι διαφορετικό από το επόμενο. Το S’More αποτελείται από ετερόφυλα, ομοφυλόφιλα, παντρεμένα και ελεύθερα άτομα. Και προέρχονται από χώρες όλου του κόσμου, από τη Νότια Αφρική έως την Ινδία, τον Καναδά και τις ΗΠΑ. Αν χτίζετε την εταιρεία σας για να εξυπηρετήσετε ένα ευρύ και παγκόσμιο κοινό, πρέπει να λάβετε υπόψη τις ανάγκες, τις προοπτικές και τις εμπειρίες όλων των διαφορετικών τύπων ανθρώπων . Είναι πολύ περισσότερο από μια υπεύθυνη επιχειρηματική πρακτική – είναι μια έξυπνη επιχείρηση. Χτίζοντας ένα παγκόσμιο προϊόν, είναι ζωτικής σημασίας η ομάδα μας να αντικατοπτρίζει τα άτομα που χρησιμοποιούν την εφαρμογή. Το S’More προσέλαβε επίσης μια ομάδα All-Stars, ειδικοί στους τομείς τους από μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες της χώρας, όπως Luminary, Gilt Group, Advantage Media, Diageo, Deloitte και άλλα. Η προσωπικότητα έχει σημασία! Βεβαιωθείτε ότι προσλαμβάνετε άτομα με τα οποία σας αρέσει να περνάτε ώρες μαζί γιατί αυτή είναι η πραγματικότητα! Δικτυωθείτε όσο μπορείτε για να συναντήσετε όσο το δυνατόν περισσότερους All-Stars. Παρακολουθήστε βιομηχανικά συνέδρια και συναντήσεις (τα webminars λειτουργούν επίσης!).
Τέλος, ο ιδρυτής του S’More δίνει την καλύτερη συμβουλή που θα μπορούσε να δώσει σε έναν νέο υποψήφιο επιχειρηματία. Να μην σταματήσει ποτέ! Οι άνθρωποι θα σας αμφισβητούν συνεχώς και θα σας κάνουν συχνά να έχετε δεύτερες σκέψεις για τις αποφάσεις σας. Μείνετε συγκεντρωμένοι και εμπλουτίστε τον κύκλο σας με
έξυπνους και ταλαντούχους ανθρώπους, και αν υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζετε, να είστε επινοητικοί. Υπάρχουν εξαιρετικοί δωρεάν πόροι που μπορείτε να αξιοποιήσετέ και πολλά συνέδρια που μπορείτε να συμμετέχετε. Ο κόσμος χρειάζεται συνεχή αναστάτωση και δεν υπάρχει επαρκής χρόνος. Λοιπόν, βγείτε και κατακτήστε τον!