O σταρ του Χόλυγουντ θα αποτελέσει για τρίτη φορά το πρόσωπο του ουγγρικού ενεργειακού ποτού.
H HELL ENERGY, μια από τις πιο δημοφιλείς μάρκες ενεργειακού ποτού στον κόσμο, επεκτείνει την συνεργασία της με τον Bruce Willis. Ο σούπερ σταρ θα αποτελέσει το πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας της HELL για ακόμα δυο χρόνια. Είναι ευρέως γνωστό ότι ο σταρ του Χόλυγουντ είναι λάτρης του ενεργειακού ποτού HELL, πέραν της συνεργασίας που διατηρεί με το ουγγρικό brand τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Ο θρύλος του αμερικάνικου κινηματογράφου έχει πάντα γεμάτο το ψυγείο του με HELL, ενώ έχει μάλιστα στην κατοχή του και το συλλεκτικό δισεκατομμυριοστό κουτάκι του ενεργειακού ποτού.
Η πρωτοπόρα ουγγρική μάρκα ενεργειακών ποτών είναι περήφανη που ο Bruce Willis φροντίζει να διατηρεί πάντα ένα απόθεμα HELL στο ψυγείο του σπιτιού του. Το περασμένο χρόνο, ενώ ο ηθοποιός βρισκόταν στα γυρίσματα της τελευταίας του ταινίας στη Τζόρτζια των ΗΠΑ, συνειδητοποίησε ότι δεν είχε μαζί του το αγαπημένο του ποτό. Δεδομένου ότι το ενεργειακό ποτό δεν είναι διαθέσιμο στη μικρή Αμερικάνικη πόλη όπου γυριζόταν η ταινία, ο Willis έστειλε το ιδιωτικό του τζετ πίσω στη Νέα Υόρκη για να του φέρει HELL ENERGY από τις προμήθειες που είχε στο σπίτι του.
Η εποικοδομητική συνεργασία μεταξύ του brand και του ηθοποιού έχει ήδη προσφέρει ορισμένες συναρπαστικές διαφημιστικές καμπάνιες, οπότε ήταν αναμενόμενο να γίνει ακόμη μια επέκταση του συμβολαίου. Είναι πλέον γεγονός ότι ο Bruce Willis θα είναι ξανά το διεθνές πρόσωπο της HELL για ακόμη 2 χρόνια σε όλο τον κόσμο, ανεβάζοντας το επίπεδο και προσφέροντας συναρπαστικές εικόνες!
«Τα επόμενα δύο χρόνια ο Bruce Willis θα παίξει τεράστιο ρόλο στον στόχο της HELL ENERGY, που δεν είναι άλλος από την ανανέωση του κοινού-στόχος της. Ο Αμερικανός ηθοποιός έχει καταφέρει να καθιερωθεί στο προσκήνιο με τον πιο cool τρόπο. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους!» – δήλωσε σχετικά με τη νέα καμπάνια ο Krisztián Schmidt, Creative Marketing Director της HELL ENERGY.
Ο Bruce Willis, ο οποίος εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα, ανακάλυψε πρόσφατα το νέο του αγαπημένο HELL, το FOCUS, το οποίο, όπως λέει, καταναλώνει συχνά ενώ μελετά σενάρια ταινιών.