Αλματώδεις ρυθμούς ανάπτυξης κατέγραψε το 2021 ο κλάδος των online σουπερμάρκετ στην Ελλάδα. Η αξία των online πωλήσεων άγγιξε τα €255 εκατ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, αυξημένη κατά 56% σε σχέση με το 2020.
Μάλιστα, αν υπολογίσει κανείς τον ετήσιο online τζίρο των €45 εκατ. το 2019, μέσα σε μία 2ετία έχει καταγραφεί μια συνολική αύξηση 467% στην αξία του κλάδου των online σουπερμάρκετ. Έρευνα της Convert Group αποτυπώνει το συνεχώς ευμετάβλητο περιβάλλον, όσον αφορά στους παίκτες του online σουπερμάρκετ στη χώρα μας.
Πέρα από 8 γνωστούς λιανεμπόρους με το μεγάλο φυσικό δίκτυο και την ηλεκτρονική πλατφόρμα efresh.gr, δραστηριοποιούνται πλέον και αρκετοί τοπικοί παίκτες, αλλά κυρίως 8 quick delivery πλατφόρμες, που αναπτύσσουν δικά τους logistics hubs εντός πόλεων εμβαδού 200-300 τμ.
Σύμφωνα με τη μελέτη, στη διάρκεια του 2021, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,9 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €78,20 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Περίπου τα 14 από αυτά τα προϊόντα ανήκουν στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων.
“Η μείωση, που καταγράφεται στον αριθμό των προϊόντων κάθε παραγγελίας μαζί με την ταυτόχρονη αύξηση των συνολικών παραγγελιών, επιβεβαιώνει την τάση των καταναλωτών για διεκπεραίωση μικρότερων, αλλά και συχνότερων, παραγγελιών από το online κανάλι. Μάλιστα, οι online παραγγελίες συχνά αποτελούν συμπληρωματικές της φυσικής επίσκεψης των καταναλωτών στο σουπερμάρκετ, γεγονός που επιβεβαιώνει την εξοικείωση, αλλά και προτίμηση των καταναλωτών προς το online κανάλι.
Διαβάστε όλο το άρθρο στο sepe.gr