Featured

Η Workathlon ξεκινά εκστρατεία χρηματοδότησης στo SeedBlink

Η Workathlon, μια ελληνική startup εταιρεία που έδωσε τη λύση στη στελέχωση στο χώρο της φιλοξενίας με την υποστήριξη του ML, ενισχυμένη με εργαλεία και πρακτικές μάρκετινγκ για να βοηθήσει τις εταιρείες να βρουν, να καλλιεργήσουν και να εκπαιδεύσουν τα καλύτερα ταλέντα, λανσάρει έναν κύκλο εκκίνησης στο SeedBlink στις 15 Δεκεμβρίου καθώς έχει θέσει το βλέμμα της σε μια επιθετική ανάπτυξη και διεθνή επέκταση. Η ομάδα, η οποία έχει μεγάλη εμπειρία τόσο στον κλάδο της φιλοξενίας όσο και στα προϊόντα κλιμάκωσης, στοχεύει να επιταχύνει την ανάπτυξή της επεκτείνοντας περαιτέρω την παρουσία της στη Μέση Ανατολή και την Ανατολική Ευρώπη.

Έχοντας ως αποστολή να δημιουργήσει τα καλύτερα εργαλεία για την εύρεση προσωπικού στη φιλοξενία παγκοσμίως και με την ύπαρξη επιπλέον επενδυτών που ανεβάζουν το τελικό συνολικό ποσό αυτού του κύκλου στα 500.000 ευρώ, η εταιρεία στοχεύει σε 200.000 ευρώ στο SeedBlink από ιδιώτες επενδυτές, με ελάχιστη επένδυση τα 2.500 ευρώ. Ο νέος κύκλος χρηματοδότησης θα επιτρέψει στη Workathlon να συνεχίσει τη φιλοδοξία της να γίνει ο ηγέτης στην αγορά και να τροφοδοτήσει την ανάπτυξη σε προϊόντα, τεχνολογία και μάρκετινγκ σε ένα πιο άμεσο μέλλον.

Η Workathlon είναι μια εταιρεία που υποστηρίζεται από την Techstars από το 2020 και ιδρύθηκε στα τέλη του 2017 από την Κατερίνα Σαντίκου, μια έμπειρη ξενοδόχο δεύτερης γενιάς που έχει εργαστεί και ζήσει στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο πριν ιδρύσει τη Workathlon στην Ελλάδα. Η εταιρεία έχει αποδείξει όχι μόνο ανθεκτικότητα τα τελευταία δύο ταραχώδη χρόνια για τον κλάδο, αλλά καταφέρνει να ξεπερνάει ξανά και ξανά τους ανταγωνιστές της, πολλοί από τους οποίους αναγκάστηκαν να κλείσουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η Κατερίνα Σαντίκου, Διευθύνουσα Σύμβουλος και Ιδρύτρια της Workathlon, σχολίασε: «Πιστεύω ότι τίποτα δεν μας εμποδίζει απ’ το να γίνουμε ο ηγέτης στην Στελέχωση της Φιλοξενίας στην Ευρώπη. Δίνουμε τη δυνατότητα σε περισσότερους ανθρώπους να συνδεθούν με τους υπαλλήλους του τουρισμού, σε μια αγορά που αυτή τη στιγμή έχει γονατίσει εξαιτίας της δραματικής έλλειψης ταλέντου και εν μέσω της “Μεγάλης Παραίτησης” που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τον κλάδο. Φέρνουμε στους υποψηφίους και τους εργαζόμενους τις καλύτερες ευκαιρίες, προσφέρουμε απρόσκοπτη πρόσβαση σε περιεχόμενο και ανάπτυξη, και ως συνέπεια αυτού του μοναδικού προϊόντος, βλέπουμε τα έσοδά μας να εκτοξεύονται στα ύψη».

Με έδρα το Λονδίνο και γραφεία στην Αθήνα και σύντομα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η νέα εταιρεία έχει μια αυξανόμενη κοινότητα στην Ευρώπη, η οποία προβλέπεται να αυξηθεί σε 200.000 υποψηφίους μέχρι το τέλος του 2022.

«Αλλά αυτή είναι μόνο η αρχή», συνέχισε η Κατερίνα. «Οι επόμενοι 12 μήνες θα φέρουν περισσότερα προϊόντα προσλήψεων, κορυφαία στην αγορά. Η επόμενη εστίασή μας θα είναι η ανάπτυξη της βάσης χρηστών μας. Ξεκινάμε από γερά θεμέλια, έχουμε ήδη αυξήσει τη βάση χρηστών μας κατά 60% ετησίως σε περισσότερα από 60.000 άτομα, με πάνω από 400 εργοδότες μέχρι σήμερα. Τώρα, θέλουμε να επιταχύνουμε τα πράγματα, με επιθετικά σχέδια ανάπτυξης σε όλες τις αγορές μας».

Με το όραμά τους για μεγαλύτερη εργασιακή ενδυνάμωση και ανάπτυξη, η Workathlon σχεδιάζει τώρα να επεκτείνει τη βάση των πελατών της με λανσαρίσματα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τη Ρουμανία και την Κροατία το επόμενο έτος, πριν τον επόμενο επενδυτικό γύρο το 4ο τρίμηνο του 2022, στο οποίο αναμένεται να λάβει αποτίμηση η εταιρεία σε πάνω από 12 εκατομμύρια ευρώ.

Η Ανατολική Ευρώπη θα είναι καταλύτης στην ανάπτυξή μας, με ισχυρό εργατικό δυναμικό και αναπτυσσόμενη τουριστική αγορά. Και παρόλο που τη στιγμή που μιλάμε η φιλοξενία στην Ευρώπη δέχεται ένα πλήγμα για τους χειμερινούς μήνες, το καλοκαίρι του 2022 αναμένεται να σπάσει ρεκόρ κρατήσεων, καθώς ο κόσμος είναι ανυπόμονος να πάει διακοπές. Ήδη, το εκτιμώμενο μικτό λειτουργικό κέρδος του Ντουμπάι ανά διαθέσιμο δωμάτιο για τον Οκτώβριο του 2021 ανήλθε στο 159% συγκριτικά με αυτό του 2019, μια ισχυρή ένδειξη για το επόμενο έτος.

Για να προωθήσει περαιτέρω τις προοπτικές ανάπτυξης, η εταιρεία θα λανσάρει επίσης σύντομα μια σειρά νέων προϊόντων στους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων διαδικτυακών ημερών καριέρας που θα πραγματοποιηθούν, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργοδότες να συνδεθούν και να βρουν ταλέντα εύκολα και να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την αυτοματοποιημένα συστήματα της.

Επιπλέον, η εταιρεία που βρίσκεται στο σταυροδρόμι της HR Tech και της EdTech αναπτύσσει μια αγορά για ακαδημαϊκό περιεχόμενο που θα είναι άμεσα διαθέσιμο . Αυτό θα ξεκινήσει τον Μάρτιο με πλήρη κυκλοφορία το τρίτο τρίμηνο του 2022.

Υποστηριζόμενη από εξέχοντες επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων τη Techstars, το Founders Bridge και από διάσημους επενδυτές Αγγέλων στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, η αγορά προσλήψεων στη φιλοξενία ετοιμάζεται να αξιοποιήσει πλήρως την επιρροή του δικτύου της.

Ο νέος κύκλος ανοίγει στο Seedblink στις 15 Δεκεμβρίου και θα είναι διαθέσιμος σε Ευρωπαίους επενδυτές.