Η Sitecore ανακοινώνει το μέλλον της Πλατφόρμας Ψηφιακής Εμπειρίας, λανσάροντας το πρώτο πακέτο επιχειρηματικών υπηρεσιών SaaS στη βιομηχανία.
H Sitecore®, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας, παρουσιάζει σήμερα το Experience Manager Cloud, την πρώτη, εξολοκλήρου cloud–native, λύση που προσφέρει στους επιχειρηματικούς χρήστες την σχεδιαστική ευελιξία, την φιλικότητα στην ενσωμάτωση και την συγγραφική εμπειρία που χρειάζονται για να δημιουργήσουν και να προσφέρουν προσωποποιημένες ψηφιακές εμπειρίες. Με αυτή τη νέα προσθήκη στην Digital Experience Platform (DPX) η Sitecore προσφέρει πλέον την πρώτη σουίτα SaaS του είδους της, που έρχεται να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που το περιεχόμενο, η ενορχήστρωση εμπειριών, το εμπόριο και τα analytics υποστηρίζουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Η εταιρεία ανακοινώνει επίσης μια σειρά από νέες ενημερώσεις προϊόντων που ενσωματώνουν τις πρόσφατες εξαγορές, καθώς και το λανσάρισμα συνδρομητικών προγραμμάτων εκμάθησης.
Το λανσάρισμα της λύσης έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή για τις εταιρείες που επιθυμούν να ενισχύσουν τη δέσμευση των πελατών, να διατηρήσουν τους ψηφιακούς πελάτες που κέρδισαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και να ενδυναμώσουν την ψηφιακή τους παρουσία. Τα νέα προϊόντα και οι υπηρεσίες που ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο του Sitecore Symposium, επιλύουν την πρόκληση μάρκετινγκ που καλείται να αντιμετωπίσει καθολικά η βιομηχανία υπό τις συνεχώς εξελισσόμενες ψηφιακές συμπεριφορές των καταναλωτών.
Η νέα SaaS DXP της Sitecore, η οποία είναι διαθέσιμη προς τους πελάτες από σήμερα σις περισσότερες περιοχές παγκοσμίως, έχει χτιστεί πάνω σε μια scalable αρχιτεκτονική, έτσι ώστε οι τελικοί χρήστες να μπορούν να προμηθεύονται τα καλύτερα δυνατά προϊόντα ή μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που προσαρμόζεται για να υποστηρίξει τις ανάγκες από τον υψηλό όγκο περιεχομένου, επισκεπτών και επεξεργασίας περιεχομένου. Η επεκτάσιμη προσέγγιση δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να αξιοποιήσουν το οικοσύστημα συνεργατών της Sitecore που μετρά πάνω από 1.200 συνεργασίες, το εκτεταμένο δίκτυο προγραμματιστών και την μακρά εμπειρία της Sitecore στο να βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται και να βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών σε όλους τους κλάδους και τις περιοχές.
Αυτή η νέα κατεύθυνση για την Sitecore, επιβεβαιώνει τα φιλόδοξα σχέδια που ανακοινώθηκαν νωρίτερα φέτος, όταν η εταιρεία εξασφάλισε επένδυση ύψους 1,2 δισ. δολαρίων – τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει πραγματοποιηθεί στο χώρο της τεχνολογίας μάρκετινγκ, η οποία οδήγησε στις εξαγορές των Boxever, Four51, Moosend και Reflektion.
Για πρώτη φορά, οι εταιρείες μπορούν να ακολουθήσουν μια σπονδυλωτή προσέγγιση για την επίτευξη των στόχων ψηφιακής εμπειρίας, καθώς η Sitecore έχει ενσωματώσει το χαρτοφυλάκιό της μέσω μιας scalable αρχιτεκτονικής στο cloud. Οι πελάτες μπορούν πλέον να διαμορφώνουν και να συνδέουν τα προϊόντα μέσω APIs ανάλογα με τις ανάγκες τους, για να επιτύχουν ταχύτερη απόδοση και να έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους για να διαφοροποιηθούν στην αγορά γρηγορότερα από τον ανταγωνισμό. Τέλος, με την micro–services based, cloud–native τεχνολογία είναι δυνατή η κλιμάκωση ή αποκλιμάκωση της δραστηριότητας, και η άμεση αλλαγή περιεχομένου στα διαφορετικά κανάλια.
Ο Στηβ Τζικάκης, CEO της Sitecore σχολίασε: «Η σημερινή ανακοίνωση επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία μας να ταράξουμε τα νερά στην αγορά και να βοηθήσουμε τις εταιρείες να προπορευτούν αξιοποιώντας τεχνολογία αιχμής. Οι πρόσφατες εξαγορές έπαιξαν θεμελιώδη ρόλο στην οικοδόμηση της εξαιρετικά προηγμένης, scalable πλατφόρμας που διαθέτουμε σήμερα, κάτι που θεωρούμε ως το μέλλον της DXP. Οι προσδοκίες των πελατών αλλάζουν διαρκώς, επομένως είναι σημαντικό οι εταιρείες να μπορούν να εργάζονται σε πραγματικό χρόνο, προσαρμόζοντας τις εμπειρίες ώστε να συμβαδίζουν με τη ζήτηση. Εμείς τις υποστηρίζουμε με την τεχνολογία που θα το καταστήσει αυτό δυνατό. Με τη συγκέντρωση του χαρτοφυλακίου μας στο cloud, οι εταιρείες μπορούν να επιτύχουν ακριβώς αυτό και να απολαύσουν μια πραγματικά ενοποιημένη, ευέλικτη και κλιμακούμενη πλατφόρμα – παρέχοντας εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες τους, ανεξάρτητα από το κανάλι.»