Μετά από ένα πρόγραμμα beta που έτρεξε πέρυσι με τη συμμετοχή εταιρειών όπως η Adidas, η Belvedere Vodka και η Nissan, η Google ανακοίνωσε ότι το Swirl, το νέο της τρισδιάστατο ad format είναι πλέον διαθέσιμο σε όλους τους πελάτες Display & Video 360 σε όλο τον κόσμο. Το Swirl δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με το δημιουργικό της καμπάνιας περιστρέφοντας, κάνοντας ζουμ και επεκτείνοντας το εικαστικό.
«Οι διαφημίσεις στο Swirl επιτρέπουν στα brands να απεικονίσουν αλλαγές στη συμπεριφορά, την απόδοση νέων τεχνολογιών, μοναδικά product features» και πολλά άλλα, αναφέρεται σε δημοσίευση της Google που επικοινωνεί το λανσάρισμα. «Η χρήση του Swirl είναι εξαιρετικά αποτελεσματική για διάφορους διαφημιστικούς στόχους, όπως η αύξηση του consideration μέσα από την προβολή στοιχείων του προϊόντος, χτίσιμο brand awareness και προσφορά βέλτιστης mobile εμπειρίας».
Το νέο εργαλείο είναι πλέον διαθέσιμο στους marketers παγκοσμίως. Οι marketers που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το νέο format μπορούν να το κάνουν ανεβάζοντας έτοιμα 3D assets στο Google Web Designer και χρησιμοποιώντας στη συνέχεια τα νέα templates του Swirl. Μπορούν επίσης να επεξεργαστούν, να διαμορφώσουν και να δημοσιεύσουν τα δημιουργικά στην 3D πλατφόρμα Poly της Google.
Πηγή: AdWeek