Εκτοξεύθηκαν κατά 208% οι απάτες online πληρωμών ενόψει Black Friday

    Από: Startup Team

Αύξηση των επιθέσεων phising που μιμούνται σελίδες ηλεκτρονικών πληρωμών παρατηρήθηκε ενόψει Black Friday.

Η εκπτωτική περίοδος της Black Friday τραβάει την προσοχή καταναλωτών και καταστηματαρχών. Ωστόσο, ταυτόχρονα, οι εκπτώσεις αποτελούν αγαπημένη περίοδο για τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου, που καταφέρνουν να εκμεταλλευτούν τους καταναλωτές, δημιουργώντας ψεύτικες σελίδες, που μιμούνται τις μεγαλύτερες πλατφόρμες λιανικής, αλλά και συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών.

Δεν είναι τυχαίο ότι, ενόψει της εκπτωτικής περιόδου της Black Friday, οι επιθέσεις phising, που μιμούνται σελίδες ηλεκτρονικών πληρωμών, κυριολεκτικά εκτοξεύθηκαν. Ο συνολικός αριθμός των οικονομικών επιθέσεων phising, που μιμούνται συστήματα ηλεκτρονικών, πληρωμών υπερδιπλασιάστηκε από τον Σεπτέμβριο (627.560) έως τον Οκτώβριο του 2021 (1.935.905), υποδηλώνοντας αύξηση της τάξης του 208%.

Σύμφωνα με την αναφορά της Kaspersky “Black Friday 2021: How to Have a Scam-Free Shopping Day”, κατά τους πρώτους δέκα μήνες του 2021 εντοπίστηκαν περισσότερες από 40 εκατομμύρια επιθέσεις phishing, που στόχο είχαν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αγορών και τραπεζικών ιδρυμάτων. Καθώς τα καταστήματα ανέκαμψαν το 2021 και οι καταναλωτές επέστρεψαν στις δια ζώσης αγορές, οι ερευνητές της Kaspersky δεν παρατήρησαν τις τυπικές εποχικές τάσεις για το phishing, που σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές αγορές, όπως σημαντική εισροή σελίδων phishing με εξωπραγματικά συμφέρουσες προσφορές εκπτώσεων ή διάδοση απατών σχετικών με το λιανικό εμπόριο.

Ωστόσο, υπάρχει μια αξιοσημείωτη εξαίρεση. Το 2021, ο συνολικός αριθμός προσπαθειών phishing, που στόχο είχαν συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών, υπερδιπλασιάστηκε από τον Σεπτέμβριο έως τον Οκτώβριο.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο στο sepe.gr