Σχεδόν όλοι έχουμε ακούσει για το Business Plan και για το πώς μπορεί να μας βοηθήσει στην απόδοση της επιχείρησής μας. Λίγοι ωστόσο Έλληνες μικρομεσαίοι επιχειρηματίες έχουν δημιουργήσει ένα επιχειρηματικό σχέδιο, καθώς έχει επικρατήσει η αντίληψη αγορά πως η σύνταξή του δεν είναι απαραίτητη. Η δομή, η στρατηγική και οι χρηματοοικονομικοί δείκτες ενός επιχειρηματικού σχεδίου θα οδηγήσουν την επιχείρηση στην επόμενη μέρα.
Στο νέο τηλεοπτικό επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον φοροτεχνικό & σύμβουλο Επιχειρηματικότητας Θράσο Μίαρη, συζητούν για το Business Plan και την αναγκαιότητά του για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Τι πρέπει να περιμένει ο επιχειρηματίας από ένα Business plan; – Για ποιους λόγους η αντιγραφή έτοιμων templates από το internet είναι καταστροφική – Πως μπορούμε να επιλέξουμε τον κατάλληλο συνεργάτη για τη συγγραφή ενός Business plan; – Ποια η σχέση και ποιες οι διαφορές ενός Business plan και ενός marketing plan; – Πόσο σημαντικό είναι για μια μικρομεσαία επιχείρηση; – Πόσο σημαντική είναι η έρευνα αγοράς σε ένα Business plan; – Ποιο το κόστος ενός Business plan και πόσο καιρό χρειάζεται να ολοκληρωθεί; – Κάθε πότε χρειάζεται αναθεώρηση του πλάνου, αν χρειάζεται; και πολλά άλλα.
Παράλληλα ο Γιώργος Τζεμπέλικος, Επιχειρηματίας – Ιδιοκτήτης Σχολής Οδηγών, εξηγεί στην πράξη πώς χρησιμοποιεί το Business Plan της επιχείρησής του για την ανάπτυξή της. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τα βασικά μέρη ενός Επιχειρηματικού Σχεδίου.
Ενημέρωση: Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας στο πλαίσιο αποφυγής της διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2 κατά τη διάρκεια του γυρίσματος. Οι συντελεστές, οι καλεσμένοι και ο παρουσιαστής υποβάλλονται σε rapid test αντιγόνου για COVID-19.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV/Attica TV που μετρά πάνω από 120 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.