- Βελτιώστε τα ποσοστά επίλυσης πρώτων κλήσεων έως και 50% με απομακρυσμένη πρόσβαση στις συσκευές των πελατών.
- Γίνετε πιο βιώσιμοι μειώνοντας την ανάγκη για ταξίδια
- Μειώστε τους χρόνους διακοπής λειτουργίας μέσω ασφαλούς απομακρυσμένης διαχείρισης και ταχύτερης ανταπόκρισης
Η TeamViewer, κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος λύσεων απομακρυσμένης συνδεσιμότητας και ψηφιοποίησης του χώρου εργασίας, ανακοίνωσε σήμερα την ενσωμάτωση του TeamViewer Tensor – Enterprise Remote Support, SAP Endorsed App, με το SAP® Service Cloud, μια λύση για την παροχή γρήγορης και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών και την αύξηση της αποδοτικότητας των υπηρεσιών. Η ενσωμάτωση αυτή βοηθά τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τεχνολογίες SAP να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα για κρίσιμες διαδικασίες εξυπηρέτησης μέσω των δυνατοτήτων απομακρυσμένης υποστήριξης και διαχείρισης του TeamViewer Tensor για επιχειρήσεις.
Γρήγορη και ασφαλής έναρξη σύνδεσης
Η επιχειρησιακή λύση της TeamViewer θα επιτρέπει στο προσωπικό της υποστήριξης πελατών να ξεκινούν συνεδρίες απομακρυσμένης υποστήριξης απευθείας από το SAP Service Cloud, καθώς η ενσωμάτωση θα ανακτά αυτόματα όλα τα απαραίτητα δεδομένα πελατών από το σύστημα. Μαζί με κορυφαία χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως οι κρυπτογραφημένες συνεδρίες και τα λεπτομερή δικαιώματα πρόσβασης, όπως η πρόσβαση υπό όρους, οι χρήστες μπορούν να βοηθούν τους πελάτες τους ταχύτερα, πιο αξιόπιστα και με αυξημένη ασφάλεια – εξ αποστάσεως.
Αυτοματοποιημένη αναφορά
Η ενσωμάτωση θα βοηθήσει επίσης τις επιχειρήσεις να συμμορφωθούν με όλες τις ανάγκες υποβολής αναφορών, καθώς οι αναφορές πελατών θα συγχρονίζονται αυτόματα με το SAP Service Cloud. Αυτό θα παρέχει μια λεπτομερή αναφορά όλων των αλληλεπιδράσεων σε όλη τη διαδικασία με χρονοσημάνσεις και σημειώσεις. Παρέχοντας πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις λειτουργίες και τις επιδόσεις των υπηρεσιών, το TeamViewer Tensor θα βοηθήσει στη βελτίωση όλων των αλληλεπιδράσεων υποστήριξης πελατών.
Ο Alfredo Patron, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της TeamViewer δήλωσε: “Η υποστήριξη πελατών είναι το πρώτο σημείο επαφής με τους υπάρχοντες πελάτες και, ως εκ τούτου, είναι κρίσιμη για τη διατήρηση και τη διαχείριση της φήμης. Οι πελάτες έχουν υψηλές προσδοκίες όσον αφορά την ευχρηστία, την αξιοπιστία και την ασφάλεια και εμείς τους το παρέχουμε αυτό με την πιο ολοκληρωμένη λύση απομακρυσμένης υποστήριξης και διαχείρισης για τα τμήματα υποστήριξης πελατών. Η καταχώριση του TeamViewer Tensor ως SAP Endorsed App υπογραμμίζει την προσφορά μας στις επιχειρήσεις, καθώς και την εστίασή μας στην προστασία και την ασφάλεια των δεδομένων”.
Ο Nitin Badjatia, SVP, SAP CX Solution Management στη SAP δήλωσε: «Στη SAP, πιστεύουμε ότι η εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να ενσωματώνεται σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας και να επικεντρώνεται στην καθοδηγούμενη από τη λύση δέσμευση με τους πελάτες. Το TeamViewer Tensor ενσωματώνεται με το SAP® Service Cloud, προσθέτοντας αξία παρέχοντας έναν συνδυασμό άμεσης απομακρυσμένης υποστήριξης που βοηθά στην ταχεία επίλυση κρίσιμων για την επιχείρηση ζητημάτων και δυνατοτήτων διαχείρισης συσκευών για τον αποτελεσματικό έλεγχο και την παρακολούθηση οποιασδήποτε συσκευής».
Η ενσωμάτωση του TeamViewer Tensor με το SAP Service Cloud είναι η πρώτη εφαρμογή της TeamViewer εταιρικού επιπέδου απομακρυσμένης συνδεσιμότητας σε μια υπηρεσία SAP. Ενώ η TeamViewer έχει ήδη ενσωματώσει την πλατφόρμα παραγωγικότητας Frontline που βασίζεται στη ροή εργασιών επαυξημένης πραγματικότητας με τις ψηφιακές λύσεις εφοδιαστικής αλυσίδας της SAP και έχει καθιερωμένη σχέση OEM με τη SAP, αυτή η ενσωμάτωση αναδεικνύει τώρα τις επιχειρησιακές δυνατότητες της TeamViewer στην ασφαλή και αποτελεσματική απομακρυσμένη πρόσβαση, υποστήριξη και διαχείριση.