Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Project Agora και η Taboola υποστήριξαν το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του.
Αξιοποιώντας τη δύναμη του δικτύου του και των online media, το Project Agora διέθεσε pro bono την τεχνολογία, τους ανθρώπους και μέρος του inventory που διαχειρίζεται προκειμένου να ενισχύσει την καμπάνια «Το ΤΑΞΙΔΙ από την ασθένεια έως την ΕΥΧΗ οδηγεί στη ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ», καθώς και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα τού οργανισμού «Αστέρι της Ευχής».
Οι καμπάνιες έτρεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια του Δεκεμβρίου και για ένα μήνα οι σχετικές διαφημίσεις εμφανίζονταν στο περιβάλλον των μεγαλύτερων και πιο premium publishers, οδηγώντας τους επισκέπτες στις σελίδες του οργανισμού. Στην ενέργεια συμμετείχε και η Taboola, αποκλειστικός συνεργάτης του Project Agora, διαθέτοντας pro bono μέρος του inventory της.
Συνολικά η ενέργεια σέρβιρε περίπου 22.540.000 impressions, ενώ περισσότεροι από 8.500 χρήστες επισκέφθηκαν το site του οργανισμού, γνώρισαν καλύτερα ή και από την αρχή το έργο του και ενημερώθηκαν για την τεράστια σημασία τής συμπερίληψης των παιδιών με σοβαρές ασθένειες. Έτσι, το Project Agora και η ομάδα του συνέβαλαν με τον δικό τους τρόπο στη διάδοση τού έργου του οργανισμού, το όραμα και τον σκοπό του: να φτάσει σε κάθε παιδί που νοσεί από μία σοβαρή ασθένεια και έχει ανάγκη από την εκπλήρωση της ευχής του!
Το κοινό μπορεί να συνεχίσει να κάνει τις δωρεές του makeawish.gr/makeawish-συμπερίληψη/ καθώς και να δηλώνει το ενδιαφέρον του για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του οργανισμού makeawish.gr/συμπερίληψη-αστέρι-της-ευχής/.