Το Goat -η πλατφόρμα για sneakers-ξεκινά μια νέα λειτουργία “Try-On” και θα χρησιμοποιεί Επαυξημένη Πραγματικότητα, επιτρέποντας στους αγοραστές να δοκιμάσουν ουσιαστικά τα σπάνια και αποκλειστικά παπούτσια τους προτού προχωρήσουν σε αγορά.
Η νέα λειτουργία Try-On θα επιτρέψει στους 20 εκατομμύρια χρήστες της GOAT να βλέπουν και να δοκιμάζουν ποια από τα sneakers , συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς από τις πιο σπάνιες Nike Dunks, Air Force 1s, ταιριάζουν στα πόδια τους.
Η νέα λειτουργία AR είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή στο iOS μέσω της αρχικής σελίδας.
“Η καινοτομία των προϊόντων ήταν ανέκαθεν αναπόσπαστο μέρος της επιχείρησής μας και μετά από την πρώιμη επιτυχία με τα προηγούμενα AR μας, γνωρίζαμε ότι το Try-On ήταν κάτι που είχαμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας”, δήλωσε ο συνιδρυτής της GOAT Daishin Sugano.
«Είμαστε αφοσιωμένοι στην κουλτούρα των sneakers και ελπίζουμε ότι το νέο μας χαρακτηριστικό θα ανυψώσει την εμπειρία της ανακάλυψης για την τους πελάτες μας».
Τον Φεβρουάριο, η Goat έλαβε επένδυση 100 εκατομμυρίων δολαρίων αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της βιομηχανίας υποδημάτων στην GOAT ως ένα αποτελεσματικό και οικονομικά βιώσιμο μοντέλο και επεκτείνοντας τη μάρκα από τον κόσμο των hype-beasts σε πιο μαζική αγορά.
Έχει κερδίσει τη φήμη ότι είναι η πιο αξιόπιστη αγορά για τα γνήσια αθλητικά παπούτσια και την εξάλειψη τυχόν ψεύτικων ή παραποιημένων αντικειμένων, επιβάλλοντας αυστηρές και συχνά πολλές προδιαγραφές για τους πωλητές.
Πηγή: thetotalbusiness.com