Την Mindshare επέλεξε σαν βασικό της media agency η ιταλική εταιρεία ζαχαρωδών και σοκολατοειδών Ferrero, σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε μέσα του εξωτερικού. Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες, που έχουν γίνει γνωστές, πρόκειται για εξέλιξη που προέκυψε μέσα από σχετική διαγωνιστική διαδικασία με τον λογαριασμό να μετακινείται από την PHD της Omnicom, που τον διατηρούσε μέχρι πρότινος. Σύμφωνα με πηγές με γνώση της διαδικασίας που επικαλείται το Campaign η ανάθεση αφορά τον λογαριασμό media planning and buying στις ΗΠΑ καθώς και σε άλλες διεθνείς αγορές και δεκάδες ακόμη χώρες.
Με αυτά τα δεδομένα, ο εν λόγω λογαριασμός media της Ferrero εκτιμάται πως κυμαίνεται μεταξύ 400 και 950 εκατ. δολαρίων, ανάλογα, βέβαια, τον αριθμό των αγορών που περιλαμβάνει. Αφορά πάντως το σύνολο των brands της Ferrero, στα οποία συμπεριλαμβάνονται τα Tic Tac, Ferrero Rocher, Nutella και Kinder.
Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως τον Απρίλιο η Ferrero ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να προχωρήσει στην εξαγορά σημαντικών brands της Kellogg εκφράζοντας την διάθεση να επενδύσει περίπου 1.3 δις δολάρια για αυτό τον σκοπό. Αν ευοδωθεί αυτή η συμφωνία, θα αποτελεί το δεύτερο μεγάλο deal που πραγματοποιεί τα τελευταία χρόνια ο Όμιλος Ferrero Group μετά την εξαγορά του κλάδου γλυκισμάτων και ζαχαρωδών της Nestlé στις ΗΠΑ, έναντι 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων μετρητοίς του 2018 οι
Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η Ferrero απέκτησε έναν κλάδο οι πωλήσεις του οποίου, το 2016, ανήλθαν στα περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια, περισσότερα από 20 brands με πλούσια ιστορία και υψηλή αναγνωρισιμότητα στην αμερικανική αγορά, όπως μεταξύ άλλων τα Butterfinger, BabyRuth, 100Grand, Raisinets, και Wonka, και επιπλέον το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης του σήματος Crunch για γλυκίσματα και άλλες συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων στις ΗΠΑ, καθώς επίσης και σήματα ζαχαρωδών όπως τα SweeTarts, LaffyTaffy, και Nerds.
Με τη συμφωνία αυτή, η Ferrero έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην αμερικανική Αγορά, πίσω από τις Mars και Hershey.
Πηγή: Advertising.gr