Στο διεθνές αυτό πρόγραμμα πιστοποίησης, το οποίο πραγματοποιείται για 1η φορά στην Ελλάδα, αναγνωρίζονται και πιστοποιούνται αποκλειστικά εταιρείες που έχουν καταφέρει να χτίσουν μία σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους καταναλωτές τους.
Το Public, κατόπιν της ανεξάρτητης έρευνας αγοράς που διεξήγαγε o διεθνής οργανισμός ICERTIAS στους Έλληνες καταναλωτές, όχι μόνο κατάφερε να κερδίσει το πρώτο βραβείο αλλά επιπροσθέτως έλαβε από το κοινό βαθμολογία 4,5 στα 5, εξασφαλίζοντας με Superior Excellence το πιστοποιητικό «Customers’ Friend».
Το βραβείο «Customers’ Friend» αποτελεί μια διεθνούς εμβέλειας πρακτική, η οποία είναι παρούσα για πρώτη φορά στην Ελλάδα και μέσα από την πιστοποίηση αυτή αναδεικνύονται εταιρείες που:
- επιδεικνύουν υποδειγματική σχέση με τους πελάτες και τους εργαζόμενους τους
- εφαρμόζουν και ενθαρρύνουν τίμια και επαγγελματική συμπεριφορά στην αγορά
- σέβονται τους κανόνες της
- προωθούν φιλικές και επαγγελματικές σχέσεις με τους πελάτες τους, αλλά και τις εταιρείες που υποστηρίζουν
- επηρεάζουν θετικά τις κοινωνικές ομάδες των χώρων στους οποίους δραστηριοποιούνται
Ο Γιάννης Γαβριηλίδης, Chief Marketing & eCommerce Officer, δήλωσε : «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που είμαστε πρώτοι στις προτιμήσεις των καταναλωτών. H εμπιστοσύνη που μας δείχνουν αποτελεί δέσμευση για εμάς να συνεχίσουμε το ίδιο δυναμικά να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση σε όλα μας τα κανάλια. Στόχος μας είναι η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών μας θέτοντας τις βάσεις για το Retail του αύριο».