Ο στόχος του 22χρονου Βαλεντίνου Τζέκα είναι η διαφύλαξη της ηθικής στο advertising και η εξάλειψη του επιβλαβούς περιεχοµένου όπως fake news, hate speech, biased content, low quality articles. Και µπορεί η πρώτη startup που δηµιούργησε να µην είχε σχέση µε το συγκεκριµένο αντικείµενο, η δεύτερη όµως έχει.
Ξεκινώντας ως σόλο founder, ο Βαλεντίνος µόλις τελείωσε το σχολείο δηµιούργησε τη Near – Check Who’s Nearby, την οποία εξαγόρασε τον Μάιο του 2016 αµερικανική εταιρεία. Την ίδια χρονιά και εκλαµβάνοντας το χάος των αµερικανικών εκλογών ως ευκαιρία, ο 22χρονος σήµερα Λαρισαίος δηµιούργησε το news analysis deeptech, FightHoax. Το FightHoax, µε ακρίβεια 89% αποδεδειγµένη (από το Nieman Lab του Harvard), αναλύει σε βάθος άρθρα ειδήσεων και εξάγει 11 φίλτρα που προσφέρονται σε διαφηµιζόµενους έτσι ώστε να προστατεύσουν τις διαφηµίσεις τους από κακόβουλο περιεχόµενο.
Έπειτα από δύο γύρους χρηµατοδοτήσεων από το Velocity Partners VC αλλά και 3 επενδυτές-αγγέλους σε Σαν Φρανσίσκο και Βοστώνη, η οµάδα του FightHoax έχει πλέον ενισχυθεί σε 5 άτοµα και στοχεύει µέχρι τέλος του χρόνου να µεγαλώσει σε 8, µε τα γραφεία να λειτουργούν στην Αθήνα. Η φιλοδοξία της οµάδας του FightHoax είναι να προστατεύσει τη φήµη των µεγάλων brands µέσω του FightHoax Brand Safety. Ταυτόχρονα, µε το FightHoax Contextual Targeting, έχοντας ως άξονα τα σκάνδαλα προσωπικών δεδοµένων και το GDPR στον ορίζοντα, φιλοδοξεί να εισαγάγει µια µέθοδο ad-targeting που έχει ως στόχο τα άρθρα ειδήσεων και όχι τα προσωπικά δεδοµένα του χρήστη, όπως γίνεται τόσο χρόνια.
Πηγή: Forbes