Startups

Startuppers και ερευνητές μαθαίνουν τα μυστικά της βιομηχανικής ιδιοκτησίας στην ΑΖΚ

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της ημερίδας με θέμα Startups and Intellectual Property rightsWhat every startup founder needs to knowπου πραγματοποιήθηκε στις 5 Ιουλίου 2023 στις εγκαταστάσεις της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας σε συνεργασία με τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ), το Elevate Greece και τα Γραφεία Μεταφοράς Τεχνολογίας  ΑΠΘ/ΔΠΘ & ΕΚΕΤΑ/ΣΠΕΙΡΑ.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΑΖΚ Καθ. Παναγιώτης Κετικίδης καλωσόρισε τους νέους εν δυνάμει επιχειρηματίες, σημειώνοντας τη σημασία της συνέργειας με όλους του εμπλεκόμενους φορείς του οικοσυστήματος καινοτομίας της Β. Ελλάδας και στη συνέχεια έδωσε το λόγο στη σύμβουλο δικτύωσης και μέντορα Petra Chequer, η οποία με αφορμή την άφιξή της στην πόλη,  μίλησε για τη σημασία της διασύνδεσης των οικοσυστημάτων καινοτομίας και πως θα μπορούσε η Β. Ελλάδα να συνδεθεί με διεθνή οικοσυστήματα καινοτομίας.

Ο Δρ. Γεώργιος Ασημόπουλος, από το Περιφερειακό Γραφείο Θεσσαλονίκης του Οργανισμού Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, παρουσίασε τους 4 πυλώνες αρμοδιοτήτων του ΟΒΙ που περιλαμβάνουν την προστασία των εφευρέσεων με Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας, την προστασία των Βιομηχανικών Σχεδίων, την καταχώρηση των Εμπορικών Σημάτων και την Τεχνολογική Πληροφόρηση, καθώς επίσης πως μπορούν οι νεοφυείς επιχειρήσεις να προστατεύσουν και να αξιοποιήσουν την Βιομηχανική Ιδιοκτησία τους.

Ο κ. Δημήτρης Δοϊνάκης, στέλεχος της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας, αναφέρθηκε στις βασικές Διαφορές Ευρωπαϊκού με Αμερικάνικου Συστήματος Κατοχύρωσης και παρουσίασε συγκεκριμένες  μελέτες επιτυχημένων και αποτυχημένων προσπαθειών κατοχύρωσης. Επισήμανε τι πρέπει να προσέξουν όσοι θέλουν να κατοχυρώσουν Βιομηχανική Ιδιοκτησία και ποια τα κυριότερα λάθη και ποιες οι παγίδες που πρέπει να αποφύγουν.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, CEO της Elevate Greece, η Δρ. Έρη Τόκα από το Γραφείο Μεταφοράς Τεχνολογίας ΑΠΘ/ ΔΠΘ και η κα Κατερίνα Παπαδοπούλου από το Γραφείο Μεταφοράς Τεχνολογίας ΕΚΕΤΑ/ ΣΠΕΙΡΑ ενώ στο τέλος ακολούθησε networking event.