H εταιρεία σχεδίασης του λογισμικού kleesto εισάγει για πρώτη τουριστική σεζόν στην αγορά, ένα μοναδικό και ευέλικτο σύστημα οργάνωσης και διαχείρισης κρατήσεων για παρόχους τουριστικών εμπειριών και δραστηριοτήτων. Ο κ. Πιλπιλίδης Γιώργος, CEO της εταιρείας, και ο κ. Σιάτρας Γιώργος, CTO της εταιρείας μαζί με την ομάδα τους, έχουν αναπτύξει και έχουν κάνει τις απαραίτητες βελτιώσεις στο προϊόν το τελευταίο έτος εφαρμόζοντας τις γνώσεις τους πάνω στις τουριστικές επιχειρήσεις. Μετά από το B2C portal “Hopwave” που απευθύνεται σε ταξιδιώτες ανά τον κόσμο που ψάχνουν μέσω διαδικτύου μοναδικές εμπειρίες και δραστηριότητες στα ελληνικά νησιά, η εταιρεία ανέπτυξε το kleesto, ένα B2B λογισμικό που απευθύνεται στους επιχειρήσεις-παρόχους των εμπειριών για να διευκολύνει τις δραστηριότητες των επιχειρήσεών τους. Μετά από 2 χρόνια συνεργασίας με τις επιχειρήσεις αυτές, η εταιρεία ανακάλυψε τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν σε καθημερινό επίπεδο. Προβλήματα όπως δυσκολία επικοινωνίας με συνεργάτες (ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδοχεία, κ.α.) αλλά και με τους ταξιδιώτες που προσπαθούν να έρθουν σε επαφή μαζί τους. Αυτά επεκτείνονται σε θέματα διαχείρισης κρατήσεων σε πραγματικό χρόνο, έλεγχο πληρωμών από πολλαπλά κανάλια, ελκυστικής διαδικτυακής παρουσίας και πολλά άλλα, όπως και άλλες προκλήσεις επιχειρησιακής οργάνωσης.
“Πιστεύουμε πως μέσα από το kleesto, όλοι οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων θα μπορούν να διαχειρίζονται και να διανέμουν τις υπηρεσίες τους εύκολα και γρήγορα. Πλέον, κάθε τοπικός τουριστικός πάροχος θα πρέπει να μπορεί να αναπτυχθεί σε έναν διεθνή tour operator μέσα από στοχευμένες συνεργασίες και αποδοτική διαχείριση της επιχείρησής τους. Η ομάδα μας δουλεύει καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς αγαπάμε να βλέπουμε τους πελάτες μας να αναπτύσσονται και να μεγαλώνουν μέρα με την μέρα!”, είπε ο κ. Γιώργος Πιλπιλίδης, CEO της εταιρείας.
Μέσα από το kleesto, οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων και εκδρομών απολαμβάνουν αποδοτικούς τρόπους διανομής των υπηρεσιών τους (kayak, bike tours, scuba diving, κλπ.), ολοκληρωμένες αναφορές σχετικά με την απόδοση των δραστηριοτήτων τους, ενώ είναι πιο εύκολο από ποτέ να επικοινωνούν με συνεργάτες όπως ταξιδιωτικά γραφεία και ξενοδοχεία. Ο τομέας του τουρισμού της χώρας έχει εξαιρετικά μεγάλα περιθώρια βελτίωσης αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία. Το kleesto έρχεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δούλευαν έως τώρα οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων και να εισάγει στην αγορά της τουριστικής εμπειρίας νέα εργαλεία με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης (AI), όπως δυναμικό pricing και ευέλικτη διαχείριση εξοπλισμού, προσωπικού και διαθεσιμότητας. Η τιμολόγηση που έχει επιλέξει να ακολουθήσει η εταιρεία ευνοεί ιδιαίτερα τις επιχειρήσεις-παρόχους καθώς ξεκινάει με ένα pay as you go μοντέλο, χωρίς μηνιαία συνδρομή με μόνο κόστος μια προμήθεια της τάξης του 3% για τις ηλεκτρονικές κρατήσεις των παρόχων, και να πληρώνουν καθώς αυξάνεται η δραστηριότητα της επιχείρησης. Παρόλα αυτά η επιχείρηση προσφέρει και ένα Premium πακέτο όπου θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα με όλες τις δυνατότητες. “Πιστεύουμε σε αυτό που προσφέρουμε στην αγορά και θα αποζημιωθούμε μόνο όταν αυξήσουμε τα οικονομικά αποτελέσματα των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. Θέλουμε να είμαστε κοντά στους συνεργάτες μας και να αμειφθούμε μόνο για κάθε επιτυχημένη κράτηση μέσα από τη χρήση των εργαλείων μας.”, συμπλήρωσε ο κ. Γιώργος Πιλπιλίδης.
Βασικός στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει πολύτιμη τεχνογνωσία σε μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις ώστε να κάνουν το επόμενο βήμα αποκτώντας ελκυστική διαδικτυακή παρουσία και επεκτείνοντας τα κανάλια τους πέρα από τα ελληνικά σύνορα. Ως αποτέλεσμα, οι χρήστες του kleesto θα δουν τα έσοδα και το πελατολόγιό τους να αυξάνονται άμεσα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο www.kleesto.com