Η LoudCrowd, μια αμερικανική startup η οποία, με το λογισμικό της, επιτρέπει σε εταιρείες να επιβραβεύουν τους πελάτες που προωθούν τα προϊόντα τους στα social media, σήκωσε 515 χιλ. δολάρια σε έναν pre-seed γύρο χρηματοδότησης.
Η πλατφόρμα της LoudCrowd βοηθά τις εταιρείες να δημιουργήσουν ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα για να μετατρέψουν τους πελάτες τους σε ενεργούς υποστηρικτές τους. Ουσιαστικά, διευκολύνει τα πάσης φύσεως brands να επιβραβεύουν τους πελάτες τους όταν αυτοί αναφέρουν την εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Με λίγα λόγια, δημιουργεί influencers που ωφελούν «διαφημιστικά» την κάθε εταιρεία. Παράλληλα, ωφελεί και τους ίδιους τους πελάτες, οι οποίοι σύμφωνα με τον Justin Papermaster, συνιδρυτή της LoudCrowd, κάνουν κάτι που ήδη έκαναν – «ταγκάρουν» brands που φοράνε και προϊόντα που χρησιμοποιούν- και πλέον επιβραβεύονται για αυτό.
Η LoudCrowd εκδημοκρατίζει ολόκληρη την έννοια του «influencer marketing» με την παροχή κινήτρων σε χιλιάδες πελάτες μιας εταιρείας αντί για μερικούς, δήλωσε ο Papermaster εξηγώντας ότι το λογισμικό της επιβεβαιώνει επίσης ότι το άτομο είναι πελάτης.
Αυτή τη στιγμή, η LoudCrowd είναι διαθέσιμη μόνο στο Instagram, αλλά σχεδιάζει να επεκταθεί και στο Pinterest, το Snapchat και το TikTok.
Πηγή: startupper.gr