Η Pointy, μία B2B SaaS πλατφόρμα για το ηλεκτρονικό εμπόριο με έδρα το Δουβλίνο, εξαγοράστηκε από την Google! Το ποσό δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, ωστόσο διεθνή μέσα εκτιμούν ότι αγγίζει τα 147 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία επιτρέπει σε φυσικά καταστήματα να τοποθετήσουν άμεσα τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο, δημιουργώντας γι’ αυτά ουσιαστικά ένα online “παράρτημα”. Το σύστημα συνδέει τους υπάρχοντες σαρωτές barcode με ένα “Pointy Box”, το οποίο στη συνέχεια καταχωρεί τα προϊόντα online, πλήρως βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης, ιδιαίτερα το Google.
Η Pointy βλέπει την εξαγορά της σαν μια ευκαιρία να ενισχύσει την παγκόσμια επέκτασή της και να συνεχίσει να βάζει τοπικούς εμπόρους “στον χάρτη”. Η συμφωνία αυτή συμβαδίζει επίσης με τον στόχο της Google, ο οποίος δεν είναι άλλος από το να βοηθήσει τους τοπικούς εμπόρους παγκοσμίως να συνδεθούν με τους πελάτες τους και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους στις πλατφόρμες της.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία θα συνεχίσει να λειτουργεί και μετά την εξαγορά της. “Ανυπομονούμε να χτίσουμε ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στο μέλλον, με την υποστήριξη της Google”, έγραψε η Pointy.
Σημειώνεται ότι η Pointy ιδρύθηκε από τους Mark Cummins (CEO) and Charles Bibby (CTO), το 2014. Ο Cummins, στο παρελθόν είχε ιδρύσει άλλη μία Startup, την Plink, η οποία είχε επίσης εξαγοραστεί από την Google! Αυτή ήταν μάλιστα η πρώτη εξαγορά του τεχνολογικού κολοσσού στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Μέχρι σήμερα, η Pointy έχει σηκώσει συνολικά περίπου 20 εκατ. δολάρια, από επενδυτές συμπεριλαμβανομένων των Frontline Ventures, Polaris, και LocalGlobe.
Πηγή: Emea.gr