Επί του παρόντος, η ζήτηση είναι καλά ισορροπημένη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, όπου ο στόχος είναι οι πωλήσεις B2B. Η παραγωγή-στόχος για το 2019 είναι 40.000 τεμάχια, ενώ για το 2020 η εταιρεία θα μπορούσε να φτάσει τα 200.000 τεμάχια. Μέχρι τότε είναι πολύ πιθανό να έχει αυξηθεί η χρηματοδότηση. Σύμφωνα με τον Βασίλη Τσίπα, η αγορά θα μπορούσε να απορροφά έως και 1.000.000 τεμάχια ετησίως.
Προσπαθώντας να αντιμετωπίσει την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση της αγοράς, η εταιρεία αναζητά ιδιωτικά funds για την άντληση περίπου 2 εκατομμυρίων δολαρίων σε έναν αρχικό γύρο χρηματοδότησης, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή μιας σύγχρονης μονάδας παραγωγής, την επέκταση των πωλήσεων και σε B2B, τον πειραματισμό και τη δημιουργία νέων προϊόντων που θα στηρίζονται σε άλλους καρπούς και φυτά, όπως η κάνναβη, η ροδιά, η συκιά και πολλά φρέσκα βότανα.
Δεν έχουν αναφερθεί παράπονα από πελάτες που αγόρασαν το PlantBox πέρυσι σχετικά με τη βιωσιμότητά του ή την κατάσταση στην οποία παραδόθηκε. Στην πραγματικότητα, ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες, ο Βασίλης Τσίπας λέει ότι το PlantBox θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια ελιά με κανονική παραγωγή καρπών. Το PlantBox αναγνωρίστηκε ως καινοτόμο προϊόν από την Ευρωπαϊκή κοινότητα, το αρμόδιο τμήμα της ευρωπαϊκής γεωργικής πολιτικής και ανάπτυξης και το υπουργείο Γεωργίας της Κίνας. Πρόσφατα η εταιρεία συμμετείχε στην έκθεση CES στο Λας Βέγκας, όπου επιλέχθηκε από τους διοργανωτές ως η μόνη εταιρεία στον τομέα χρήσης τεχνολογίας σε γεωργικά προϊόντα.
Πηγή: forbes.com