Σύμφωνα με το Tech.eu, το νέο κεφάλαιο θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της πλατφόρμας της, augmen.tv, καθώς και για την κλιμάκωση των δραστηριοτήτων της σε νέες αγορές – κυρίως στην Ασία και τις ΗΠΑ.
Ξεκινώντας από το Μόναχο, η eyecandylab βρίσκεται ήδη στην Αμερική με γραφεία στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες. Η startup, που ιδρύθηκε το 2017, έχει δημιουργήσει ένα λογισμικό computer-vision το οποίο ενσωματώνει AR περιεχόμενο σε βίντεο που μπορούν να προβληθούν σε κινητά και τηλεοράσεις. Η λύση της Eyecandylab παρέχει στους χρήστες ένα διαδραστικό περιβάλλον γύρω από τις οθόνες τους και δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις μαζικής ενημέρωσης, ψυχαγωγίας, αθλητισμού και εμπορίου να «κρατήσουν» το κοινό τους και να δημιουργήσουν μια νέα πηγή εσόδων.
Το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν αρκετά σημαντικό για την eyecandylab καθώς εντάχθηκε στο νέο πρόγραμμα επιτάχυνσης «Platform A» της Adidas στο Παρίσι, εισήγαγε την πλατφόρμα της augmen.tv στην ιαπωνική αγορά και κυκλοφόρησε το δικό της εργαλείο δημιουργία AR εμπειριών βασισμένων σε βίντεο. Αργότερα φέτος, η startup σχεδιάζει να λανσάρει μια υπηρεσία 5G στη Νότια Κορέα μαζί με την LG Uplus.
Πηγή: startupper.gr