Όταν είσαι ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος παγκοσμίως, έχεις το περιθώριο να πειραματιστείς, με πολύ ταχύτερους ρυθμούς και πολύ μικρότερο κόστος από ό,τι μια μικρότερη επιχείρηση.
Αυτή τη στιγμή, στην Procter & Gamble τρέχουν περί τα 130 πειραματικά projects σε εμβρυακό στάδιο, με τον chief brand officer Marc Pritchard να τα χαρακτηρίζει «μικρά startups που εξερευνούν ολοκληρωτικά νέες δυνατότητες».
Ένα μέρος τους παρουσιάστηκε στη CES 2019, την πρώτη στην οποία η P&G συμμετείχε ως εκθέτης: Μεταξύ αυτών βρίσκονται ένα μηχάνημα skin-printing, το οποίο σκανάρει το δέρμα και εφαρμόζει μικροποσότητες make-up για την κάλυψη των κοκκινίλων, ένα θερμαινόμενο ξυραφάκι και μια οδοντόβουρτσα με ΑΙ η οποία αναγνωρίζει το μοναδικό στυλ βουρτσίσματος του χρήστη και δίνει εξατομικευμένο feedback.
Σύμφωνα με τον Pritchard, η P&G λειτουργεί όλο και περισσότερο ως startup, προκειμένου να διασφαλίσει ότι παρακολουθεί άμεσα τις απαιτήσεις των καταναλωτών και δημιουργεί προϊόντα που βελτιώνουν τη ζωή τους. «Καταλύουμε τα silos και λειτουργούμε με ένα fast-cycle, ενοποιημένο και multiskilled τρόπο, όπου η ταχύτητα έχει σημασία και κάθε πτυχή της καταναλωτικής εμπειρίας δημιουργείται από την αρχή», σχολίασε ο ίδιος.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η P&G δουλεύει σε μεγάλο μέρος ψηφιακά και χρησιμοποιεί digital εργαλεία προκειμένου να «καινοτομήσουμε στον τρόπο που καινοτομούμε», συμπλήρωσε.
Πηγή: Marketingweek.com