Ένα δισεκατομμύριο… τόσοι είναι οι χρήστες που χρησιμοποιούν μηνιαίως το Facebook Messenger. Για ποιο λόγο να μην μπορεί κάθε ξενοδοχείο να μιλήσει μαζί τους; Με το GuestBot πλέον μπορεί να το κάνει αυτόματα, χωρίς να επιβαρύνει τη ρεσεψιόν.
Το GuestBot, είναι ένα chatbot που καταλαβαίνει τα μηνύματα που στέλνουν οι πελάτες στη σελίδα του ξενοδοχείου στο Facebook και τους απαντά άμεσα, στη γλώσσα τους.
Παρέχει πληροφορίες για το ξενοδοχείο, τους προτείνει μέρη να επισκεφθούν, προωθεί τις προσφορές του ξενοδοχείου και καλύπτει τα συνηθέστερα αιτήματα όπως early check-in, καθαρισμός δωματίου και άλλα. Όλο το περιεχόμενο καθορίζεται από το ξενοδοχείο το οποίο έχει και τον συνολικό έλεγχο της εμπειρίας του χρήστη.
Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και το ξενοδοχείο ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για τα αιτήματα του επισκέπτη ή όταν αυτός ζητήσει να μιλήσει απευθείας με κάποιον υπάλληλο της ρεσεψιόν.
Το GuestBot βοηθά τα ξενοδοχεία να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους και τους παρέχει μια αναβαθμισμένη εμπειρία που βελτιώνει τα ratings του ξενοδοχείου.
Αρκεί η δωρεάν εγγραφή του ξενοδοχείου στο GuestBot και η καταχώρηση των στοιχείων που βλέπουν οι χρήστες (διεύθυνση, υπηρεσίες / προσφορές του ξενοδοχείου, σημεία που προτείνει). Η σύνδεση με τη σελίδα του ξενοδοχείου στο Facebook γίνεται άμεσα σε λιγότερο από 1 λεπτό.
Η υπηρεσία παρέχεται εντελώς δωρεάν για όλα τα ξενοδοχεία, χωρίς κανένα περιορισμό ή χρονικό περιθώριο.