Συνέντευξη Startup.gr: Κώστας Ζωρζής από Pigogo.gr

Πες μας λίγα λόγια για την ομάδα σου και το Startup σου


Το www.pigogo.gr είναι έξυπνη αλλά και εύκολη πλατφόρμα μέσω της οποίας ένας χρήστης μπορεί να πάρει επιστροφή χρημάτων σε ευρώ (όχι πόντους ή δωροεπιταγές) από τις αγορές που κάνει μέσω internet. Παράλληλα συγκεντρώνει εκπτωτικά κουπόνια και προσφορές ώστε οι χρήστες να εξοικονομούν όσο περισσότερο είναι δυνατό. Συνεργαζόμαστε με τα καλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα (π.χ. Public, E-shop.gr, Media Markt, Deliveras, Forky, Aegean Airlines, Ekdromi.gr, Myshoe κλπ) τα οποία ξεπερνούν τα 350 ενώ προσθέτουμε συνεχώς νέα ώστε να καλύπτουμε όλες τις αγοραστικές ανάγκες των χρηστών. Η υπηρεσία είναι εντελώς δωρεάν για τους χρήστες.

Γιατί αποφάσισες να ξεκινήσεις μια δραστηριότητα μόνος/η σου?

Προσαρμοζόμενοι στη δύσκολη Ελληνική οικονομική πραγματικότητα, θεωρήσαμε ότι μια τέτοια ιδέα θα έχει απήχηση μιας και η εξοικονόμηση χρημάτων έχει πλέον πολύ μεγαλύτερη αξία από ποτέ. Επίσης, έχοντας χρησιμοποιήσει αντίστοιχες υπηρεσίες στο εξωτερικό, θεωρήσαμε ότι είναι κάτι που έχει προοπτική.

Θέματα με ιδιαίτερη βαρύτητα και σημασία για εμάς είναι η εξυπηρέτηση των χρηστών μας αλλά και η συνεχής αναβάθμιση της πλατφόρμας, λαμβάνοντας σημαντικά υπόψη το feedback που παίρνουμε από τους ίδιους τους χρήστες.

Σε ποιους απευθύνεσαι και τι όφελος μπορούν να έχουν από τις υπηρεσίες σου;

Απευθυνόμαστε στους Έλληνες αγοραστές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω internet. Το όφελος προς εκείνους είναι σημαντικό αφού εξοικονομούν χρήματα από αγορές που κάνουν ούτως ή αλλιώς στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Και μάλιστα εξοικονόμηση σε πραγματικά χρήματα τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν όπως επιθυμούν. Η υπηρεσία είναι εντελώς δωρεάν για τους χρήστες.

Παράλληλα τα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα ωφελούνται από το Pigogo γιατί αυτό αποτελεί ένα κανάλι προώθησης πωλήσεων και μάλιστα απόλυτα μετρήσιμο.

Τι δυσκολίες συνάντησες και πως κατάφερες να τις αντιμετωπίσεις

Σε μια startup επιχείρηση υπάρχουν καθημερινά challenges όσο αφορά την λειτουργία της. Το πάθος αλλά και προφανώς η εξειδίκευση με το αντικείμενο είναι συνήθως ο συνδυασμός αντιμετώπισης. Όσο αφορά τους χρήστες, θα ξεχώριζα το κομμάτι της εκπαίδευσης. Χρειάζεται να τους να τους εξηγήσουμε σχετικά με το πως μπορούν να εκμεταλλευθούν το Pigogo στο έπακρο ώστε να εξοικονομήσουν όσο περισσότερα χρήματα γίνεται. Για αυτό και προσπαθούμε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση προς εκείνους.

Τι συμβουλές δίνεις στους νέους επιχειρήματίες out there

Τα κλασσικά: Υπομονή και επιμονή, πάθος, σχέδιο και προγραμματισμός, συνεχή προσωπική εκπαίδευση.