Πολλές επιχειρήσεις και startups έχουν πλέον στρέψει την προσοχή τους στις online αγορές με στόχο την προώθηση και την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών. Παρόλα αυτά οι καταναλωτές είναι ως γνωστόν περισσότερο επιφυλακτικοί στις αγορές μέσω internet, καθώς η επικοινωνία τους με τις εταιρείες που παρέχουν τα προϊόντα που επιθυμούν να αγοράσουν είναι απρόσωπη. Κατά συνέπεια, το e-commerce απαιτεί συνεχή παρακολούθηση και σωστές τακτικέςγια την αύξηση των εσόδων και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.
Έμφαση στις Υπάρχουσες Αγορές
Ακολουθώντας τα trends των αγορών, διαφημίζοντας νέα προϊόντα και υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό αυξάνονται οι πιθανότητες να οδηγήσουν σε επαναλαμβανόμενες επισκέψεις και πωλήσεις μέσω του internet.
Subscriptions
Η δημιουργία ενός πελατολογίου από «πιστούς followers» μέσω της επιλογής της συνδρομής (registration), μπορεί να οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις, καθώς οι users έχουν την ευκαιρία να βλέπουν τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες του ενδιαφέροντός τους.
Προγραμματισμένες Online Πληρωμές
Η χρήση εξειδικευμένων online tools για την εξασφάλιση των πληρωμών παίζουν τεράστιο ρόλο στη σταθερότητα, αλλά και στην ομαλή λειτουργία ενός online store. Την ίδια στιγμή η αποστολή – επιβεβαίωση μιας ηλεκτρονικής απόδειξης στον καταναλωτή που αγόρασε κάποιο προϊόν εξασφαλίζει την εμπιστοσύνη του ως προς το website.
Τεχνική Υποστήριξη και Εξυπηρέτηση Πελατών
Η παραλαβή μιας online παραγγελίας on time, η υποστήριξη και η παροχή πληροφοριών είναι σημαντική για την καλή και ποιοτική εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, θα χρειαστεί ένα εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο θα έρχεται σε επικοινωνία με τους users για την επίλυση προβλημάτων και την παροχή πληροφοριών. Επίσης η ομαλή λειτουργία της ιστοσελίδας και ο έλεγχος για τυχών σφάλματα θα προσφέρει ποιοτικό user experience στους users.
Feedback
Το τι πιστεύουν οι καταναλωτές-πελάτες είναι το Α και το Ω μιας εταιρείας η οποία μπορεί να έχει μια συνολική εικόνα για το performance της σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Μια e-mail καμπάνια προσθέτοντας το feedback button σε αυτήν παροτρύνει τους πελάτες να αξιολογήσουν το site και τους εξοικονομεί χρόνο για να ολοκληρώσουν τη συγκεκριμένη διαδικασία. Ωστόσο, για να έχει κάποιος συνολική εικόνα σχετικά με την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχει μπορεί να το κάνει με την «κλασσική μέθοδο αξιολόγησης των αστεριών».
Όπως είναι λογικό η επαφή μιας εταιρείας με υποψήφιους, νέους και ήδη υπάρχοντες πελάτες είναι σημαντική για τη διαβίωση της. Η διατήρηση της ανταγωνιστικότητας στο e-commerce απαιτεί συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση των marketing τακτικών σε ό,τι αφορά την ομαλή λειτουργία της ιστοσελίδας. Αυτό συμπεριλαμβάνει τη φιλικότητα ως προς τους mobile users, την ελαχιστοποίηση σφαλμάτων των σελίδων και την ποιότητα του περιεχομένου. Επίσης, η συνεχής παρουσία στα social media παίζει καθοριστικό ρόλο στην αύξηση της επισκεψιμότητας στο online store γιατί φέρνει πιο κοντά τους νυν αγοραστές και ενθαρρύνει τους χρήστες που θεωρούν ότι αγοράζοντας ένα προϊόν μέσω internet είναι σαν να παίρνεις «γουρούνι στο σακί».
suit.gr