Το πρόγραμμα Ignite Ideas, μια πρωτοβουλία της Nestlé Ελλάς, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ACEin), συνεχίζεται επιτυχώς για τρίτη χρονιά.
Φέτος, για πρώτη φορά, το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε έτοιμες επιχειρηματικές ομάδες, όσο και σε ατομικές συμμετοχές, με στόχο να αποκτήσουν επιχειρηματικές δεξιότητες και να αναπτύξουν μια λύση σε πραγματικό περιβάλλον. Η α’ φάση ξεκίνησε με την υποβολή προτάσεων για τους 3 θεματικούς άξονες του προγράμματος που περιλαμβάνουν την ανάπτυξη:
α) Υπηρεσιών και μοντέλων προσέγγισης καταναλωτών και πελατών,
β) Εφαρμογών για την περιβαλλοντική εκπαίδευσή τους και
γ) Λύσεων για τη βελτιστοποίηση λήψης αποφάσεων μέσω της κατάλληλης επεξεργασίας δεδομένων.
Από τη φάση αυτή, δημιουργήθηκαν και προχώρησαν 9 startups και ερευνητικές ομάδες, καθώς και 11 νέες επιχειρηματικές ομάδες που διαμορφώθηκαν από μεμονωμένες συμμετοχές.
Στη διάρκεια της β’ φάσης, οι νέες επιχειρηματικές ομάδες παρακολούθησαν εκπαιδευτικά workshops εστιασμένα στους τρόπους ανάπτυξης επιχειρηματικού μοντέλου, που συντόνισαν στελέχη του Κέντρου ACEin, αλλά και σε θεματικές Marketing και Branding, που υποστήριξαν οι εταιρείες Google Hellas και McCann Athens. Την ίδια περίοδο, οι startups και οι ερευνητικές ομάδες δούλεψαν με στελέχη της Nestlé πάνω στον σχεδιασμό της επιχειρηματικής τους πρότασης με στόχο να ανταποκρίνεται σε πραγματικές ανάγκες και να οδηγηθεί σε πιλοτική εφαρμογή.
Στο κλείσιμο της β’ φάσης, όλες οι ομάδες παρουσίασαν τις τελικές τους προτάσεις στην επιτροπή αξιολόγησης. Οι startups που θα προχωρήσουν στην γ’ φάση είναι η Dataphoria, η οποία επαναπροσδιορίζει τη μετάβαση στην αειφορία, αξιοποιώντας δεδομένα, και η Petexplorer, η πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα, που στόχο έχει να φέρει κοντά ιδιοκτήτες κατοικίδιων και επαγγελματίες κτηνιάτρους.
Οι νέες επιχειρηματικές ομάδες που συνεχίζουν το σχεδιασμό της πρότασής τους είναι η Bulk Green, που στοχεύει στην δημιουργία αυτόματου ηλεκτρικού dispenser, για πώληση προϊόντων καφέ Nescafé σε Super Market, η GreenD, η οποία προσφέρει μια εμπειρία τρισδιάστατης εκτύπωσης με την ανακύκλωση πλαστικού και η KitchenInn, που στοχεύει να συμβάλλει στην ενημέρωση των καταναλωτών για την ποιότητα και την ποσότητα των προϊόντων που έχουν στην τροφοθήκη τους.
Το φετινό πρόγραμμα υποστηρίζεται από τις εταιρείες Google Hellas, ΚΡΗΤΙΚΟΣ, McCann Athens, METRO και WEST, οι οποίες συμβάλλουν ουσιαστικά με τη διοργάνωση εκπαιδευτικών workshops.