Διαλέξαμε 5 άρθρα από το Startup.gr για να βοηθήσουμε όσους έχουν ή θέλουν να φτιάξουν το δικό τους startup! Αρθρογράφοι από διαφορετικούς χώρους δίνουν τη δική τους γνώμη για να βοηθήσουν το start-up σας. Είναι πολλά αυτά που πρέπει να σκεφτεί κάποιος και τι χρειάζεται; Συμβουλές,ιδέες και όρεξη για δουλειά!
4 + 1 tips for your start-up
Η κρίση πλέον είναι δυστυχώς καθημερινότητά μας. Οι απόψεις που ακούγονται καθημερινά είναι πολυποίκιλες και μας γεννούν πολλά ερωτηματικά σχετικά με το τι μπορούμε να κάνουμε στο μέλλον.
- Μπορώ να πετύχω τα όνειρα μου;
- Μπορώ να κάνω το επάγγελμα που σπούδασα;
- Μπορώ να διασφαλίσω ένα ικανοποιητικό εισόδημα;
- Μπορώ γενικότερα να ζήσω;
Βρείτε ένα τέλειο όνομα για το start up σας!
Η ονομασία μιας νέας επιχείρησης δεν είναι απλή υπόθεση. Σημαίνει πολλά κα η επιλογή του ονόματος οφείλει να γίνει μια σοβαρή διαδικασία! Η εύρεση της ονομασίας περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από απλά να βρεθεί ένα πρωτότυπο όνομα και ένα πρωτότυπο copy (σλόγκαν).
Lean Start-Ups – Ελληνικό πλεονέκτημα
Η lean μέθοδος κατά την προετοιμασία και τα πρώτα βήματα ενός ενός start-up, προσφέρει στην νέα επιχειρηματία πολλά πλεονεκτήματα. Όσες και όσοι δεν έχετε υπ’ όψιν σας την μέθοδο, σαν συνιστώ να ξεκινήσετε με το άρθρο Why the lean start-up changes everything, το MOOC ‘How to build a start up‘, που προσφέρει το udacity και οπωσδήποτε το business model canvas.
Στήσιμο ιστοσελίδας ενός startup-τι πρέπει να προσέξετε
Σε ένα startup τα χρήματα είναι περιορισμένα και συνεπώς οι προωθητικές ενέργειες οι οποίες είναι απαραίτητες για να γνωστοποιήσει την ύπαρξη του είναι συνήθως μια πολυτέλεια που δεν είναι εφικτή.
Η αδυναμία αυτή μπορεί να αναπληρωθεί σε μεγάλο βαθμό από το σωστό στήσιμο της ιστοσελίδας του όταν αυτή δημιουργείται, προκειμένου να εμφανίζεται σε υψηλή κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα της Googleστις αναζητήσεις των υποψήφιων πελατών του.
Ποιος είπε πως τα συναισθήματα δεν έχουν θέση στο “επιχειρείν” των start-ups;
Πριν πολλά χρόνια οι άνθρωποι αντιμετώπιζαν την επιχειρηματικότητα αυστηρά, στείρα και αποστασιοποιημένα. Πίστευαν πως όλα ήταν απλά νούμερα και θεωρούσαν πως τα συναισθήματα ήταν χάσιμο χρόνου και πως δεν προσέθεταν στην ανάπτυξη. Σήμερα, η συναισθηματική νοημοσύνη έγινε απαραίτητο και αναπόσπαστο μέρος του σύγχρονου “επιχειρείν”. Η ικανότητα των νέων επιχειρηματιών (και όχι μόνο) να μπορούν να “διαβάσουν” τα συναισθήματα των συνεργατών, προμηθευτών και πελατών τους είναι όσο ποτέ επιτακτική.