Επικαιρότητα

Rakuten Viber και KIKO Milano γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ διαδικτυακών και offline εμπειριών ομορφιάς με καινοτόμο virtual δοκιμή

Η Rakuten Viber, ο παγκόσμιος ηγέτης στην ιδιωτική και ασφαλή ανταλλαγή μηνυμάτων και φωνητική επικοινωνία, σε συνεργασία με την KIKO Milano, το No1 Make Up Brand στην Ιταλία, που διανέμεται αποκλειστικά από τον Όμιλο Φάις , μεταμορφώνει την εμπειρία αγορών προϊόντων ομορφιάς στην Ελλάδα. Τώρα, οι Έλληνες χρήστες μπορούν να δοκιμάσουν εικονικά το εμβληματικό lip gloss, 3D Hydra Lip Gloss της KIKO Milano, μέσα από την εφαρμογή Rakuten Viber και να προχωρήσουν εύκολα στην αγορά τους με λίγα μόνο κλικ.

Η KIKO Milano είναι το πρώτο brand παγκοσμίως που χρησιμοποιεί τους Φακούς Viber για εικονική δοκιμή προϊόντος, συνδυάζοντας τις φυσικές και ψηφιακές (“phy-gital”) εμπειρίες για να δημιουργήσει έναν πιο έξυπνο και ενδιαφέροντα τρόπο για τους καταναλωτές να αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα ομορφιάς. Αυτή η καινοτομία ακολουθεί την τάση των διαδικτυακών αγορών, καθώς το 67% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα αγόρασαν online τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με την Eurostat.

Πώς λειτουργεί:

  • Οι χρήστες βρίσκουν τα lip gloss της KIKO Milano στη συλλογή Φακών της εφαρμογής Rakuten Viber.
  • Μπορούν να δοκιμάσουν εικονικά διαφορετικές αποχρώσεις χωρίς να επισκεφτούν το κατάστημα.
  • Οι χρήστες κάνουν κλικ στο κουμπί αγοράς για να μεταβούν στον ιστότοπο της KIKO Milano και να ολοκληρώσουν την αγορά.

Virtual δοκιμή των κραγιών KIKO Milano lipstick με Φακούς Viber

Για να προσελκύσει τους πελάτες στον virtual Φακό δοκιμής, η KIKO Milano χρησιμοποιεί διαφημίσεις Viber, καθοδηγώντας τους χρήστες από την οθόνη Explore, όπου συνήθως διαβάζουν τοπικό περιεχόμενο και ειδήσεις, κατευθείαν στον Φακό.

Ο Νίκος Σύριος, Media Sales Manager στην CEE της Rakuten Viber, σχολίασε για τη συνεργασία: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την KIKO Milano για να φέρουμε αυτή την καινοτόμο εμπειρία εικονικής δοκιμής στους χρήστες μας στην Ελλάδα. Συνδυάζοντας τη δύναμη της επαυξημένης πραγματικότητας με την ευκολία των αγορών μέσω κινητού, θέτουμε ένα νέο πρότυπο για την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στη βιομηχανία της ομορφιάς.»

Ο Θύμιος Κωστάκης, Head of Digital Marketing στο Fais Group, πρόσθεσε: «Στην KIKO Milano, αναζητούμε πάντα καινοτόμους τρόπους για να συνδεθούμε με τους πελάτες μας και να βελτιώσουμε την εμπειρία αγορών τους. Η συνεργασία μας με την Rakuten Viber μας επιτρέπει να φέρουμε τη μαγεία των προϊόντων μας απευθείας στα χέρια των πελατών μας, κάνοντας τις αγορές ομορφιάς πιο προσιτές και ευχάριστες.»

Οι Viber Φακοί με τα κραγιόν της KIKO Milano είναι διαθέσιμοι στην συλλογή Φακών της εφαρμογής έως τις 22 Ιουνίου. Δοκιμάστε τα και εσείς ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο:

Δοκιμάστε το φακό εδώ