Επικαιρότητα

Πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές των καταναλωτών κατά τις καλοκαιρινές εκπτώσεις 2024

Σχεδόν στα ίδια επίπεδα η μέση τιμή του καλαθιού σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζοντας μείωση κατά ένα μόλις ευρώ.

To Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών για την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων του 2024 στο Skroutz Marketplace. Κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτώσεων η μέση τιμή του καλαθιού για τις αγορές μέσω Skroutz κυμάνθηκε στα 48€, σημειώνοντας μικρή μείωση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο εκπτώσεων του 2023 κατά ένα ευρώ.

Όπως και πέρυσι, οι κατηγορίες στις οποίες σημειώθηκαν οι περισσότερες πωλήσεις ήταν οι Υγεία και Ομορφιά, Σπίτι – Κήπος, Τεχνολογία, Μόδα και Αγορές Supermarket, ενώ οι κατηγορίες με τα υψηλότερα ποσοστά έκπτωσης κατά μέσο όρο ήταν οι Επαγγελματικά B2B (13,45%), Μόδα (13%), Σπίτι-Κήπος (12,45%) και αγορές supermarket (11,4%). Αξίζει να σημειωθεί δε ότι το ποσοστό των εκπτώσεων κατά μέσο όρο ανά κατηγορία κυμάνθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι (κοντά στο 10%) και για τις δύο περιόδους.

Ωστόσο, οι κατηγορίες στις οποίες οι καταναλωτές επωφελήθηκαν περισσότερο επί των εκπτώσεων και πραγματοποίησαν περισσότερες αγορές, διαμορφώνονται ως εξής:

Κατηγορία Ποσοστό αγορών με έκπτωση (επί του συνόλου των αγορών ανά κατηγορία)
Μόδα 23,94%
Τεχνολογία 15,39%
Supermarket 12,87%
Υγεία – Ομορφιά 11,55%
Σπίτι – Κήπος 10,53%
Παιδικά – Βρεφικά 10,34%
Επαγγελματικά – B2B 10,17%
Auto – Moto 9,53%
Hobby – Αθλητισμός 8,85%
Βιβλία 8,05%

 

Αυξημένος ήταν ο αριθμός των χρηστών που επωφελήθηκαν και από τις ειδικές προσφορές Plus Deals, οι οποίες ίσχυαν και την περίοδο των εκπτώσεων. Το ποσοστό των χρηστών που πραγματοποίησε τουλάχιστον μία αγορά προϊόντος με ειδική προσφορά Plus Deals ξεπέρασε το 33% (επί του συνόλου των αγορών κατά το εξεταζόμενο διάστημα).

Στο ίδιο μοτίβο αυξητικής τάσης και τα στοιχεία που αφορούν στις αγορές που έγιναν χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” του Skroutz, γεγονός που δείχνει ότι το πρόγραμμα έχει μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές. Το 21,83% των χρηστών που έκαναν αγορές με έκπτωση κατά την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων 2024 αξιοποίησε το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους”, αυξημένο κατά 3,36% σε σύγκριση με την περσινή περίοδο.