Την αντίθεσή τους σε ενδεχόμενη απαγόρευση των διαφημίσεων junk food και drinks, προϊόντων με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι, εξηγώντας ότι κάτι τέτοιο θα προκαλέσει «ανυπολόγιστη ζημιά» στα έσοδα τόσο των brands, όσο και του creative, εκφράζουν, με κοινή τους επιστολή, οι φορείς Advertising Association, ISBA, IPA και IAB.
Η επιστολή έρχεται σε συνέχεια της έναρξης διαβούλευσης της βρετανικής κυβέρνησης σχετικά με την απαγόρευση προβολής των συγκεκριμένων προϊόντων στο διαδίκτυο. Μεταξύ άλλων, η επιστολή αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η παχυσαρκία δικαίως αναγνωρίζεται από το κοινό και από επαγγελματίες υγείας ως ένα περίπλοκο πρόβλημα, για το οποίο δεν υπάρχει μόνο μία συνολική λύση.
Αλλά η πρόταση της καθολικής απαγόρευσης της online διαφήμισης συγκεκριμένων τροφίμων και ποτών είναι ένα σοβαρότατο και δυσανάλογο μέτρο που εκτείνεται πολύ πιο μακριά από τον κυβερνητικό στόχο της προστασίας των παιδιών».
Οι υπογράφοντες προτρέπουν τους αρμόδιους «να μην βλάψουν τις θέσεις εργασίας και τα φορολογικά έσοδα» που δημιουργεί ο κλάδος και να έρθουν σε επικοινωνία με το industry, προκειμένου «να αναπτυχθούν τεκμηριωμένες λύσεις, κατάλληλες για τα digital media και συμβατές με τον 21ο αιώνα, σε σχέση με το πρόβλημα που θέλουν να επικοινωνήσουν».
Πηγή: marketingweek.com