Η Ogilvy Greece δημοσιεύει ακόμα ένα πρωτότυπο White Paper, αυτή την φορά σχετικά με τις Holiday Shopping περιόδους που είναι όλο και πιο σημαντικές για τα brands που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου.
Η Ogilvy Greece δημιούργησε έναν πρωτότυπο, περιεκτικό οδηγό, ο οποίος παρέχει μία εις βάθος ανάλυση των στρατηγικών digital marketing. Ο οδηγός τονίζει τη σημασία της αξιοποίησης διαφόρων online καναλιών για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων και της προβολής των brands κατά τη διάρκεια των σχετικών περιόδων μέσα στο έτος.
Όπως αναφέρεται στον διαφωτιστικό οδηγό, μεγάλο ρόλο παίζουν ο έγκαιρος σχεδιασμός, η χρήση λύσεων που βασίζονται σε Τεχνητή Νοημοσύνη, το δημιουργικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, το σωστό segmentation του κοινού, αλλά και η προσέγγιση full-funnel, ώστε να γίνει στόχευση των καταναλωτών σε κάθε στάδιο του ταξιδιού αγοράς τους.
Μέσα από τον οδηγό αναδεικνύεται η επιτακτική ανάγκη για τις εταιρίες να προσαρμόζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ στις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών και το εξελισσόμενο digital περιβάλλον, με στόχο να αυξάνουν τις πωλήσεις τους, να ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών και να έχουν μία επιτυχημένη Holiday Shopping στρατηγική.
Κατεβάστε εδώ το νέο White Paper και ακούστε εδώ το συνοδευτικό Ogilvy Podcast για να δημιουργήσετε μία επιτυχημένη digital στρατηγική που θα εκτοξεύει τις πωλήσεις σας, εν μέσω Holiday περιόδων.