Στις 18 Φεβρουαρίου κυκλοφόρησε στην αγορά μια περιορισμένη εκδοχή των γνωστών μπισκότων Oreos που σχεδιάστηκε και έφερε την υπογραφή του εξαιρετικά δημοφιλούς streetwear brand Supreme, και οι φαν της φίρμα “όρμησαν” – όχι για να τα καταβροχθίσουν, αλλά για να τα μεταπωλήσουν, με την τιμή μιας συσκευασίας τριών βαθυκόκκινων μπισκότων να ξεπερνά στο eBay το ποσό των 92.000 δολαρίων το απόγευμα της Κυριακής (πριν κατέβει από την πλατφόρμα), σε μια τελευταία απόδειξη της απόλυτης κυριαρχίας της Supreme στη “διαφημιστική κουλτούρα”.
Τα Supreme Oreos κυκλοφόρησαν προς πώληση την Πέμπτη, στην τιμή των 8 δολαρίων ανά πακέτο, με τους ατρόμητους αγοραστές να τα “εξαφανίζουν” και αμέσως μετά να τα βγάζουν σε δημοπρασία στο eBay.
Η Supreme συνεργάστηκε με τη Nabisco, την εταιρεία παραγωγής των Oreos, στο πλαίσιο της συλλογής της Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020, η οποία επίσης περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, κολεγιακά τζάκετ από συνθετική γούνα και άλλες από κοινού δημιουργίες της με γνωστές εταιρείες, όπως ένα αθλητικό παπούτσι της Nike, παγούρια νερού της Nalgene, σακούλες αποθήκευσης τροφίμων της Ziploc και μια εργαλειοθήκη της Mac Tools.
Κάποιες συσκευασίες Supreme Oreo είναι ακόμη καταχωρισμένες στην πλατφόρμα σε χαμηλότερες τιμές, οι οποίες ωστόσο είναι και πάλι σημαντικά υψηλότερες από την λιανική τιμή πώλησης των 8 δολαρίων στην οποία κυκλοφόρησε το πακέτο Oreos 3 τεμαχίων με την υπογραφή της εταιρείας, με το εύρος των τιμών να κυμαίνεται από 56 δολάρια έως και τα 92.500 δολάρια – για το συγκεκριμένο αυτό πακέτο είχαν υποβληθεί συνολικά 113 προσφορές μέχρι το βράδυ της Κυριακή, πριν να “κατέβει” η δημοπρασία από την πλατφόρμα το πρωί της Δευτέρας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία δημοπράτησης, το πακέτο αξίας 92.000 δολαρίων τέθηκε προς πώληση από την Cedar Rapids της Αϊόβα, με αρχική τιμή προσφοράς τα 20 δολάρια την Πέμπτη, αλλά οι προσφορές εκτοξεύθηκαν στο ποσό των δεκάδων χιλιάδων δολαρίων μέχρι το απόγευμα της Παρασκευής, σχεδόν εννέα ημέρες μετά την εκκίνηση της δημοπρασίας.
Φυσικά κάποιοι δεν υπέκυψαν στη “διαφημιστική κουλτούρα”: ο Daquan, ένας influencer του Instagram με περισσότερους από 14 εκατ. ακολούθους, σε μια ανάρτησή του έγραψε “Κανείς δεν πληρώνει 250 δολάρια για μερικά Oreos”.
Από τη μεριά τους, η Supreme, το eBay και η Mondelez International, μητρική εταιρεία της Nabisco, δεν ανταποκρίθηκαν στα αιτήματα του Forbes να κάνουν κάποιο σχόλιο σχετικά με το θέμα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Supreme επιτυγχάνει μια τόσο υψηλή τιμή για κάποιο από τα προϊόντα που λανσάρει. Ένα τζάκετ της Champion που σχεδιάστηκε από τη Supreme δημοπρατείται στην τιμή του 1.000.000 δολαρίων στην πλατφόρμα μεταπώλησης streetwear StockX – η οποία παρεμπιπτόντως δεν έχει καμία καταχώρηση για Supreme Oreos. Η Supreme είναι ιδιαίτερα γνωστή για τη δημιουργία δικών της εκδόσεων καθημερινών αντικειμένων, όπως μπαστούνια του μπέιζμπολ, σπίρτα, ανοιχτήρια φιαλών και κλειδαριές ποδηλάτων, αλλά και high-end προϊόντων όπως η off-road μοτοσυκλέτα που δημιούργησε από κοινού με τη Honda.
Η ιστορία της Supreme: Η Supreme ξεκίνησε το 1994 ως μια μάρκα προϊόντων και αξεσουάρ skateboard, στη γειτονιά Σόχο της Νέας Υόρκης. Το brand γνώρισε μεγάλη δημοφιλία τις δεκαετίες που ακολούθησαν, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που κάθε λανσάρισμα νέων προϊόντων έκανε τους φανς της φίρμας να περιμένουν για ώρες έξω από τα καταστήματα της εταιρείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα Supreme Oreo θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Ιαπωνίας το προσεχές Σάββατο με τις ηλεκτρονικές προπαραγγελίες να ξεκινούν από τις 27 Φεβρουαρίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το σόου Patriot Act του Netflix με τον Hasan Minhaj αφιέρωσε ένα ολόκληρο επεισόδιο στη Supreme και στην επίδρασή της στη “διαφημιστική κουλτούρα”, που προσδιορίζεται ως “εμμονή με το επόμενο μοναδικό προϊόν”.
Πηγή: Capital.gr