Το ροζ είναι το νέο κίτρινο για τις μπανάνες Chiquita για τον Οκτώβρη. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία στηρίζει το μήνα ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού χρωματίζοντας το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητό της ροζ, για να ταιριάζει με τη ροζ κορδέλα, το διεθνές σύμβολο κατά του καρκίνου του μαστού.
Ο μήνας ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού είναι μία διεθνής πρωτοβουλία που διοργανώνουν οργανώσεις κατά του καρκίνου του μαστού σε όλο τον κόσμο. Το Ροζ Αυτοκόλλητο της Chiquita είναι μια μοναδική ευκαιρία για την εταιρεία να στηρίξει αυτές τις σημαντικές προσπάθειες σε παγκόσμια κλίμακα, ευαισθητοποιώντας περισσότερους για την ασθένεια και να συμβάλλει στη συγκέντρωση πόρων για την βελτίωση της έρευνας, της πρόληψης, της διάγνωσης και της ίασης της ασθένειας. Η σημαντικότητα τέτοιων πρωτοβουλιών αποτυπώνεται στη μείωση των ποσοστών θνησιμότητας, αποτέλεσμα της έγκαιρης διάγνωσης, της αυξημένης ευαισθητοποίησης, αλλά και των βελτιωμένων μεθόδων θεραπείας.
Η Chiquita υποστηρίζει αυτό τον σκοπό με ιδιαίτερη ζέση, καθώς η πρέσβειρα της εταιρείας είναι μία γυναίκα – η διάσημη Miss Chiquita, η πρώτη κυρία των φρούτων. Επίσης, οι μπανάνες είναι από τα πιο δημοφιλή φρούτα στον κόσμο και βρίσκονται σε κάθε σχεδόν νοικοκυριό του κόσμου, επομένως αποτελούν ένα ιδανικό μέσο για να περάσουν τα τόσο σημαντικά μηνύματα του σκοπού!
Στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας, η Chiquita θα συνεργαστεί για ακόμη μια φορά με την Αμερικάνικη Αντικαρκινική Εταιρεία και την οργάνωση Pink Ribbon στη Γερμανία. Παράλληλα, μέσα από δωρεές σε διάφορες οργανώσεις, η Chiquita θα αναπτύξει ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα για την προώθηση του υγιεινού τρόπου ζωής και διατροφής, δημοσιεύοντας ειδικές «Ροζ Συνταγές» για το κοινό.