Το μάρκετινγκ του 2050.
To 1964, o γίγαντας της επιστημονικής φαντασίας Ισαάκ Ασίμοφ έδωσε μία συνέντευξη στους New York Times, όπου έκανε εικασίες για το πώς θα ήταν ο κόσμος πενήντα χρόνια μετά, το 2014.
Οι προβλέψεις του; Ιδιαίτερα ακριβείς, καθώς εκτίμησε σωστά ότι οι υπολογιστές θα ήταν πανταχού παρόντες, “στην τσέπη του καθενός μας” (κινητά), ότι η πληροφορία θα ήταν άμεσα διαθέσιμη για τον καθένα μας, οπουδήποτε στον κόσμο (Ίντερνετ) και ότι τα οχήματα χωρίς οδηγούς θα ήταν στους δρόμους (σύντομα πραγματικότητα).
Ωστόσο, θα σας πω κάτι. Εάν κάποιος μετέφερε τον Ασίμοφ (που απεβίωσε το 1992) στο σήμερα, και τον ρωτούσε πώς θα είναι ο κόσμος μας σε 50 χρόνια, ο συγγραφέας θα δυσκολευόταν πολύ να απαντήσει. Ζούμε σε ένα κόσμο όπου οι τεχνολογίες, οι τάσεις, τα gadgets και οι εφαρμογές δίνουν τη θέση τους σε νεότερες βερσιόν, κάθε λίγες εβδομάδες. Αυτό που ήταν καυτό πέρυσι, είναι απαρχαιωμένο φέτος.
Στο περιβάλλον αυτό, ποιος μπορεί να τολμήσει να προβλέψει το μέλλον; Εγώ, και ας μην είμαι Ασίμοφ! Δεν θα σας πάω 50 χρόνια μετά, καθώς θεωρώ ότι η περιοχή είναι πολύ δύσκολο να προβλεφθεί, αλλά θα σας φτάσω μέχρι τα μισά του αιώνα μας. Δείτε σε γενικές γραμμές λοιπόν, πώς θα είναι το μάρκετινγκ του 2050!
Υπερεξατομίκευση “powered by AI”
Η τεχνητή νοημοσύνη του 2050 θα κάνει το σημερινό ChatGPT να μοιάζει με ευφυή τοστιέρα. Το ΑΙ θα έχει φέρει επανάσταση στο μάρκετινγκ, επιτρέποντας την πραγματοποίηση ενός άπιαστου ονείρου: της υπερεξατομίκευσης. Οι εταιρείες θα αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να αναλύουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων, προβλέποντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών με απαράμιλλη ακρίβεια.
Αυτό θα επιτρέψει τη δημιουργία εξαιρετικά προσαρμοσμένου περιεχομένου, προσφορών και εμπειριών προσαρμοσμένων στις ατομικές ανάγκες και συμπεριφορές. Το 2050, η διαφήμιση “για όλους” θα φθίνει συνεχώς.
Δείτε περισσότερα εδώ