Η νέα πραγματικότητα απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά και τις μάρκες να απαντούν με αποτελεσματικό αφήγημα στις ανάγκες και στους προβληματισμούς του κοινού τους. Αυτό ακριβώς υπηρετεί η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Δέλτα, η οποία βρίσκεται από χθες το βράδυ στον αέρα, με την υπογραφή της Wunderman Thompson. Η επικοινωνία είναι αφιερωμένη στην υπέρτατη σχέση παιδιού και γονέα, στην ανάγκη για επικοινωνία και επαφή, ειδικά σήμερα πιο σημαντική από ποτέ.
«Αφιερωμένη στις στιγμές που αξίζουν και είναι σημαντικές, στις στιγμές με τους αγαπημένους μας. Είναι αυτές οι στιγμές και οι σχέσεις που μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίσουμε, να ελπίζουμε και να περιμένουμε καλύτερες ημέρες». Πρόκειται για μια ευαίσθητη ταινία με ήρωες τα παιδιά που μας θυμίζουν τι είναι σημαντικό και αξιακό, ντυμένη με το μουσικό κομμάτι «Όταν έχω εσένα» σε μουσική Σ. Κραουνάκη και στίχους Λ. Λαζόπουλου, με την ερμηνεία της Γιώτας Νέγκα.
Αποτελεί μια καμπάνια με συμβολισμούς και αλήθειες, που έρχεται να θυμίσει ότι κάθε δυσκολία μπορεί να μεταμορφωθεί σε ευκαιρία, αν επιλέξουμε να την αντιμετωπίσουμε με αισιοδοξία, μαζί με εκείνους που είναι σημαντικοί για εμάς. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την Parasol με σκηνοθέτη τον Istok Tornjanski.
Πηγή: Marketingweek.gr