Το γεγονός αυτό αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον αν σκεφτεί κανείς ότι η απόφαση ανακοινώθηκε χθες, μόλις μία ημέρα αφότου η Uber έχασε την άδεια λειτουργίας της στην βρετανική πρωτεύουσα.
Βέβαια, η Ola έχει ξεκινήσει από πέρυσι να “μπαίνει” σε περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου και να “φέρνει” οδηγούς στην πλατφόρμα της. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει σηκώσει 3,5 δισ. δολάρια και θέλει να αποκτήσει περίπου 50,000 οδηγούς στο Λονδίνο.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία πήρε άδεια από τη ρυθμιστική αρχή της πόλης (Transport for London) νωρίτερα φέτος και τώρα δηλώνει έτοιμη να εξυπηρετήσει 7 εκατομμύρια άτομα σε 27 βρετανικές συνοικίες.
Όσον αφορά τους οδηγούς, η Ola σκοπεύει να τους προσελκύσει προσφέροντας “ευνοϊκές προμήθειες” και επιτρέποντας τους να κρατήσουν “περισσότερα από τα κέρδη τους”. Το “καθεστώς” αυτό εφαρμόζεται και στην Ινδία, όπου οι οδηγοί κρατούν περίπου το 70% κάθε διαδρομής, ενώ παράλληλα κερδίζουν και “κίνητρα”.
Ο επικεφαλής των διεθνών δραστηριοτήτων της Ola, Simon Smith, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι “πλήρως συμβατή” με όλους τους απαραίτητους κανονισμούς της TfL. Είπε ότι «είχαμε εποικοδομητικές συνομιλίες με τις αρχές, τους οδηγούς και τις τοπικές κοινότητες στο Λονδίνο τους τελευταίους μήνες και προσβλέπουμε να συμβάλουμε στην επίλυση των προβλημάτων κινητικότητας με καινοτόμους και ουσιαστικούς τρόπους».
Προσπαθώντας να διαφοροποιηθεί από την Uber και τα προβλήματα που την ακολουθούν, η Ola δήλωσε επίσης ότι θα είναι πολύ προσεκτική όσον αφορά την επαλήθευση των στοιχείων των οδηγών και την αποφυγή απατών. Μάλιστα η εταιρεία ανέφερε ότι θα εφαρμόσει ένα σύστημα αναγνώρισης προσώπου για “συνεχή αναγνώριση” των οδηγών αλλά και ένα σύστημα σύγκρισης της εικόνας του οδηγού με τις φωτογραφίες του διπλώματος οδήγησης.
Πηγή: emea.gr