Η RevitUp.direct ανακοινώνει το 4ο Revenue Masterclass για τους ξενοδόχους

    Από: Startup Team
RevitUp.direct_4ο Revenue Masterclass

Επαναπροσδιορίζοντας τις στρατηγικές ‘revenue management’ και ‘digital marketing’ στα ξενοδοχεία

Η RevitUp.direct με χαρά ανακοινώνει το 4ο Revenue Masterclass, μια κομβική εκδήλωση για επαγγελματίες ξενοδόχους που στοχεύει στην αναδιαμόρφωση των στρατηγικών ‘revenue management’ και ‘digital marketing’ για τα ξενοδοχεία.

Το Masterclass θα πραγματοποιηθεί στις 10 Οκτωβρίου 2024 στο ξενοδοχείο Annabelle στην Πάφο.

Το Masterclass περιλαμβάνει μια σειρά από συνεδρίες που θα παρουσιαστούν από ειδικούς του κλάδου, επικεντρωμένες:

  • Στον μετασχηματιστικό ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης
  • Στις καινοτόμες πρακτικές μάρκετινγκ και νέα εργαλεία
  • Στη δημιουργία νέας κουλτούρας τιμών
  • Στο πετυχημένο μείγμα πωλήσεων
  • Στη τεχνολογία και τα συστήματα
  • Στη βελτιστοποίηση της στρατηγικής εσόδων

Για την εγγραφή σας στο 4ο Revenue Masterclass, πατήστε εδώ.

Σημαντικά σημεία του Masterclass περιλαμβάνουν:

Πρωινή συνεδρία: Τεχνητή Νοημοσύνη & Ψηφιακό Μάρκετινγκ—Το Μέλλον της Φιλοξενίας
Η ημέρα ξεκινάει με πρωτοποριακές γνώσεις για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τη βιομηχανία της φιλοξενίας:

  • Η Φιλοξενία Ενισχυμένη με Τεχνητή Νοημοσύνη: Κατακτώντας Εργαλεία Αιχμής & Καινοτόμες Πρακτικές Μάρκετινγκ
    Ομιλητής: Γιάννης Αγγελάκης, Engage Media
    Ανακαλύψτε τα τελευταία εργαλεία AI που μπορούν να αναβαθμίσουν τις εμπειρίες των επισκεπτών και να ενισχύσουν την επιχειρησιακή αποδοτικότητα.
  • Οδηγώντας το Μείγμα Πωλήσεών σας: Η Δύναμη του Performance Marketing

Ομιλητής: Δημοσθένης Σδρόλιας, RevitUp.direct
Μάθετε πώς να βελτιστοποιήσετε τα κανάλια πωλήσεων και να μεγιστοποιήσετε τα έσοδα μέσω στοχευμένων στρατηγικών μάρκετινγκ.

  • Τεχνητή Νοημοσύνη & Κοκτέιλ: Συνδυάζοντας Μαγική Επιστημονική Φαντασία με Μοντέρνα Φιλοξενία
    Ομιλητής: Σταμάτης Βλασόπουλος, Programize
    Εξερευνήστε τον συναρπαστικό συνδυασμό της τεχνολογίας με τη μοντέρνα φιλοξενία.

Επόμενη συνεδρία: Δημιουργία Κουλτούρας Τιμών—Στρατηγικές για Επιτυχία
Η επόμενη συνεδρία εμβαθύνει σε βασικές στρατηγικές βελτιστοποίησης των εσόδων με μια νέα κουλτούρα τιμών:

  • Προσαρμοστική Διαχείριση Εσόδων: Μια Νέα Προσέγγιση για Επιτυχία στη Φιλοξενία
    Ομιλητής: Βαλάντης Κυριάκου, Thanos Hotels
    Κατακτήστε την τέχνη της ευέλικτης διαχείρισης εσόδων προσαρμοσμένη στις δυναμικές συνθήκες της αγοράς.
  • Στρατηγική Φιλοσοφία Τιμολόγησης: Εξισορρόπηση ‘’online & offline’’ Κουλτούρας τιμών για ένα Επιτυχές μείγμα πωλήσεων
    Ομιλητής: Νίκος Αμανάκης, RevitUp.direct
    Αποκαλύψτε τα μυστικά για την εναρμόνιση των ‘’online & offline’’ τιμών για βέλτιστες στρατηγικές πωλήσεων.
  • Αξιοποίηση της Τεχνολογίας για την καλλιέργεια Κουλτούρας Τιμών: Πρακτικά βήματα για επιτυχία
    Ομιλητής: Richard Bedenham, webhotelier | primalres group
    Αξιοποιήστε τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις για να χτίσετε μια νέα κουλτούρα τιμών του ξενοδοχείου σας.
  • Οδηγός Κερδοφορίας: Στρατηγικές και Συμβουλές για τη Βελτιστοποίηση της Στρατηγικής Εσόδων
    Ομιλητής: Βασίλης Ριαβόγλου, Lighthouse
    Αποκτήστε πρακτικές στρατηγικές και συμβουλές για να αυξήσετε την κερδοφορία και να βελτιώσετε τη διαχείριση εσόδων.

Το 4ο Revenue Masterclass δεν αφορά μόνο τη μάθηση. Είναι επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία για δικτύωση. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν με συναδέλφους του κλάδου, να μοιραστούν εμπειρίες και να ανακαλύψουν ευκαιρίες συνεργασίας με εταιρείες τεχνολογίας κατά τη διάρκεια του διαλείμματος για καφέ και της τελικής συνεδρίας.

Η εκδήλωση θα διεξαχθεί στα ελληνικά και η συμμετοχή είναι δωρεάν με υποχρεωτική εγγραφή. Υποστηρίζεται από αξιόλογους οργανισμούς όπως ο ΠΑΣΥΞΕ – Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων, ο ΠΑΣΙΔΥΞΕ – Παγκύπριος Σύνδεσμος Διευθυντών Ξενοδοχείων και το Κολλέγιο Akademia, μαζί με βασικούς συνεργάτες την webhotelier | primalres group και την Lighthouse.

Για την εγγραφή σας στο 4ο Revenue Masterclass, πατήστε εδώ.

Σχετικά με την RevitUp.direct:
Η RevitUp.direct είναι ένας κορυφαίος πάροχος λύσεων ‘revenue management’ και ‘digital marketing’ προσαρμοσμένων αποκλειστικά στη βιομηχανία της φιλοξενίας. Η αποστολή της είναι να ενισχύσει τα ξενοδοχεία και resort με τα εργαλεία και τις υπηρεσίες που χρειάζονται για να ευημερήσουν στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά.