Η πλατφόρμα Poudouleveis.gr παρουσιάζει νέα δεδομένα για το μέλλον της εργασίας

    Από: Startup Team
poudouleveis

Το Poudouleveis συμμετείχε δυναμικά στο Future of Work Conference για τη χαρτογράφηση του νέου κόσμου της εργασίας.

Το Poudouleveis.gr είναι μία διαδικτυακή κοινότητα, που αποτελεί μέλος του δικτύου πλατφορμών WhereWeWork και είναι αφιερωμένη αποκλειστικά στους Έλληνες εργαζόμενους. Η εταιρεία έδωσε δυναμικό “παρών” στο Future of Work Conference 2024, που διεξήχθη στις 3 Απριλίου 2024 στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής. Στόχος του συνεδρίου ήταν η σκιαγράφηση της νέας πραγματικότητας της εργασίας σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο. Στα πλαίσια της διοργάνωσης συζητήθηκαν οι νέες μεγάλες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον της εργασίας.

Ο κ. Costin Tudor, CEO του Poudouleveis.gr, συμμετείχε στο 2ο session, με θέμα «Megatrends shaping the new World of Work», όπου είχε την ευκαιρία να εξηγήσει πώς οι οργανισμοί μπορούν να δημιουργήσουν μία κουλτούρα διαφάνειας, καθώς αυτή αποτελεί το κλειδί για το αυθεντικό employer branding και την εξασφάλιση της αφοσίωσης των εργαζομένων. Η εταιρεία προσφέρει πρακτικές προσεγγίσεις για την ενσωμάτωση της διαφάνειας στον ιδιωτικό τομέα, ενισχύοντας τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που χαρακτηρίζεται από ειλικρίνεια και εμπιστοσύνη.

Σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών που παρουσίασε ο κ. Tudor, το 83% των ατόμων που αναζητούν εργασία, χρησιμοποιούν κριτικές εταιρειών για να αξιολογήσουν έναν πιθανό εργοδότη, ενώ κατά μέσο όρο διαβάζουν 6 κριτικές πριν σχηματίσουν γνώμη. Το 62% των υποψηφίων δήλωσε ότι ο μισθός είναι ο πιο βασικός παράγοντας για την αποδοχή ή την απόρριψη μιας προσφοράς εργασίας, ενώ το 93% θα συνυπολογίσει τα συνολικά οφέλη από μία θέση εργασίας. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι το 30% των υποψηφίων δεν εμφανίζεται σε προγραμματισμένες συνεντεύξεις ή δεν ανταποκρίνεται σε επόμενες προσπάθειες επικοινωνίας μετά από μια συνέντευξη, ενώ το 74% των εργοδοτών έχει προσλάβει το λάθος άτομο για μια θέση. Τα αποτελέσματα αυτά καταδεικνύουν τη μεγάλη σημασία του Employer Branding για τη μείωση του χρόνου και του κόστους πρόσληψης, καθώς και για την αύξηση του ποσοστού διατήρησης των εργαζομένων.

«Η διαφάνεια είναι το κλειδί για το Authentic Employer Branding και τη δέσμευση των εργαζομένων. Και ενώ πολλοί είναι εξοικειωμένοι με την έννοια του Employer Branding, ίσως δε γνωρίζουν ότι η πραγματική δύναμη βρίσκεται στην αυθεντικότητα, η οποία συνίσταται από την ειλικρινή παρουσίαση της εταιρείας, τη συνέπεια, τη διαφάνεια, την ενδυνάμωση των εργαζομένων και τη δημιουργία μακροχρόνιων εργασιακών σχέσεων», τόνισε ο κ. Costin Tudor.

Ο όρος «Authentic Employer Branding» σημαίνει την ακριβή αντιπροσώπευση της κουλτούρας, των αξιών και του εργασιακού περιβάλλοντος της εταιρείας σε υποψηφίους υπαλλήλους. Πρόκειται για μία στρατηγική που απαιτεί συνέπεια στην ανταλλαγή μηνυμάτων σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων των τρόπων γνωστοποίησης των ανοιχτών θέσεων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των αλληλεπιδράσεων των εργαζομένων. Περιλαμβάνει διαφάνεια σχετικά με τα δυνατά σημεία, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες ανάπτυξης του οργανισμού, διασφαλίζοντας την ευθυγράμμιση μεταξύ της εξωτερικής εικόνας της εταιρείας και της εσωτερικής πραγματικότητας. Επικεντρώνεται στην ιεράρχηση των αναγκών, των εμπειριών και των προοπτικών επαγγελματικής εξέλιξης των εργαζομένων, δίνοντας έμφαση στον ρόλο τους ως πρεσβευτές της επωνυμίας και ως συνεισφέροντες στην επιτυχία της εταιρείας. Το Authentic Employer Branding στοχεύει στη δημιουργία γνήσιων σχέσεων με τους εργαζόμενους, ενισχύοντας την πίστη, την εμπιστοσύνη και τη δέσμευση με την πάροδο του χρόνου, χωρίς να βασίζεται σε βραχυπρόθεσμες και επιφανειακές τακτικές.

Η διαφάνεια στην αγορά εργασίας δεν είναι δύσκολο να επιτευχθεί, αρκεί οι εργοδότες να είναι ειλικρινείς αναφορικά με τις προσδοκίες, τις αξίες και τους στόχους τους, και να αναζητούν ενεργά από τους υπαλλήλους τους τα σχόλιά τους. Οι εργαζόμενοι, από την πλευρά τους, θα πρέπει να δίνουν εποικοδομητική ανατροφοδότηση και να αναλαμβάνουν την ευθύνη της δουλειάς και της προσπάθειάς τους. Η διαφάνεια στην εργασία είναι εφικτή, και το Poudouleveis.gr μπορεί να γίνει σημαντικός αρωγός στην εφαρμογή της.

Σχετικά με το Poudouleveis.gr

Σκοπός της πλατφόρμας εργαζομένων και εργοδοτών Poudouleveis.gr είναι να συμβάλλει στη ρύθμιση των αναγκών που έχουν οι παράγοντες της αγοράς εργασίας, προωθώντας έτσι τη δημιουργία μίας πιο διαφανούς και αποτελεσματικής αγοράς εργασίας. Το Poudouleveis.gr προσφέρει σε άτομα που αναζητούν εργασία, πληροφορίες σχετικά με τους εργοδότες. Επίσης, παρέχει αποτελεσματικά εργαλεία για το branding των εργοδοτών και διευκολύνει στοχευμένες προσλήψεις από τις εταιρείες. Τέλος, υποστηρίζει μεμονωμένους χρήστες με πρόσθετο, προσαρμοσμένο περιεχόμενο και εργαλεία που αξιοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Η Wherewework Group, που διαχειρίζεται το Poudouleveis.gr, εκτός από την Ελλάδα και τη Ρουμανία, έχει παρουσία στην Πολωνία, την Τσεχία, τη Βουλγαρία, την Ουγγαρία, την Ουκρανία, τη Μολδαβία, την Αλγερία, την Αίγυπτο, το Μαρόκο, την Τυνησία, τη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Με περισσότερους από 1,5 εκατομμύριο συνολικούς χρήστες, η εταιρεία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες εργαζομένων και εργοδοτών στην περιοχή ΕΜΕΑ.