Ο CEO της LG επαναπροσδιορίζει το AI ως “Affectionate Intelligence“, τονίζοντας τον Βασικό Ρόλο της Τεχνολογίας στην Αναβάθμιση της Εμπειρίας Πελάτη και τη Δημιουργία μιας Καλύτερης Ζωής για Όλους
Η LG Electronics (LG) πραγματοποίησε σήμερα τη συνέντευξη Τύπου LG World Premiere στο Mandalay Bay Convention Center στο Λας Βέγκας, Νεβάδα, ΗΠΑ, παρουσιάζοντας το νέο της όραμα και το εκθεσιακό της μήνυμα για τη CES 2024, “Reinvent your future“.
Ο CEO William Cho ξεκίνησε επαναδιατυπώνοντας τον φιλόδοξο στόχο της εταιρείας – που ανακοινώθηκε για πρώτη φορά πέρυσι – να μετατραπεί σε μια Εταιρεία Έξυπνων Λύσεων Ζωής. Έχοντας κατανοήσει τους καταναλωτές παγκοσμίως και τους χώρους διαβίωσής τους για σχεδόν επτά δεκαετίες, η εταιρεία επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της κινητικότητας, των commercial και virtual. Σε κάθε τομέα, η εταιρεία στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη εστιάζοντας σε πέντε βασικά στοιχεία που ονομάζονται 3C2S: Care, Connectivity, Customization, Servitization and Sustainability (Φροντίδα, Συνδεσιμότητα, Προσαρμογή, Εξυπηρέτηση και Βιωσιμότητα).
Το AI επαναπροσδιορίζεται ως ‘Affectionate Intelligence’
Στην προσπάθειά της να καινοτομήσει και να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη, η LG έχει αναγνωρίσει την Τεχνητή Νοημοσύνη ως έναν από τους βασικότερους παράγοντες επιτυχίας. Αντί να εστιάζει στην εξέλιξη της ίδιας της τεχνολογίας, η LG έχει αφιερωθεί στην ανάδειξη του τρόπου με τον οποίο το AI μπορεί ωφελήσει τον πραγματικό κόσμο.
Η εταιρεία επαναπροσδιόρισε το AI ως “Affectionate Intelligence,” αναδεικνύοντας την πεποίθηση ότι το AI μπορεί να καλλιεργήσει μια εμπειρία στον πελάτη που είναι πιο στοργική, προσεκτική και με κατανόηση.
Real–Time Life Intelligence
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο CEO Cho τόνισε τα μοναδικά χαρακτηριστικά των λύσεων τεχνητής νοημοσύνης της LG, ξεκινώντας από την ικανότητά της να αξιοποιεί πληθώρα δεδομένων, τόσο σε κλίμακα όσο και σε ποιότητα. Μεταξύ των 500 έως 700 εκατομμυρίων προϊόντων της LG που χρησιμοποιούνται σήμερα παγκοσμίως, υπάρχουν πολλές έξυπνες συσκευές εξοπλισμένες με ευφυείς αισθητήρες που υποστηρίζουν AI, οι οποίοι είναι διαμορφωμένοι ώστε να μαθαίνουν και να αναλύουν τα “φυσικά” και “συναισθηματικά” πρότυπα ζωής των χρηστών.
Ενώ πολλές εταιρείες βασίζονται σε δεδομένα του διαδικτύου για να εκπαιδεύσουν την τεχνητή νοημοσύνη τους, η LG έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να αντλήσει δεδομένα από την “πραγματική ζωή” που συλλέγονται από δισεκατομμύρια συνδεδεμένες συσκευές, που περιλαμβάνουν έξυπνα προϊόντα της LG και ένα ευρύ φάσμα συσκευών IoT. Αυτό το σύνολο δεδομένων μπορεί να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ χρηστών και συσκευών, καθώς και με το περιβάλλον των τους, τα πρότυπα συμπεριφοράς και τις συναισθηματικές καταστάσεις. Αυτά τα πολύπλευρα δεδομένα μπορούν επίσης να δώσουν στην εταιρεία μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της ζωής των χρηστών της στο σπίτι, επιτρέποντας την παροχή καλύτερων και πιο έξυπνων λύσεων τρόπου ζωής.
Ενορχηστρωμένη Νοημοσύνη με το LG AI Brain
Ο CEO Cho συνέχισε εξηγώντας τον αναπόσπαστο ρόλο που παίζει το LG AI Brain, μια ισχυρή μηχανή επεξεργασίας που τροφοδοτείται από το μεγάλο γλωσσικό μοντέλο της LG (LLM). Αξιοποιώντας το τεράστιο απόθεμα δεδομένων χρηστών της εταιρείας, το AI Brain προβλέπει τις ανάγκες των πελατών με βάση τις αλληλεπιδράσεις χρήστη-προϊόντος και τη μάθηση του περιβάλλοντος, εκτελεί προηγμένες διαδικασίες συλλογισμών και παράγει βέλτιστες λύσεις μέσω της ενορχήστρωσης των ενεργειών των φυσικών συσκευών.
Αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να παρέχει έξυπνες υπηρεσίες και εμπειρίες για τους διάφορους χώρους στη ζωή των πελατών, οι οποίες παρέχονται με έναν πιο έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο, αναδεικνύοντας προσεκτικά την έννοια Affectionate Intelligence της LG.
Δέσμευση για υπεύθυνη νοημοσύνη
Η LG έχει πλήρη επίγνωση της ευθύνης της να χρησιμοποιεί το AI με ηθικό τρόπο και είναι αφοσιωμένη στο να λογοδοτεί για τις επιπτώσεις και τις συνέπειες των αποφάσεων και των ενεργειών της. Η εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη συστημάτων AI που θα ωφελούν όλους τους χρήστες, θα προωθούν την ασφαλή συμπεριφορά και θα διασφαλίζουν την ασφάλεια όλων των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται.
Η ανάδειξη αυτής της δέσμευσης είναι το ισχυρό σύστημα ασφάλειας δεδομένων της εταιρείας, το LG Shield, το οποίο έχει σχεδιαστεί να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες σε κάθε στάδιο της διαδικασίας, από τη συλλογή και την αποθήκευση έως τη χρήση. Αφοσιωμένη στην υλοποίηση της Υπεύθυνης Νοημοσύνης, η LG στοχεύει να ξεπεράσει τα απαιτούμενα βιομηχανικά κριτήρια για την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Στις καταληκτικές δηλώσεις του στο LG World Premiere, ο CEO Cho τόνισε ότι η προσέγγιση της LG στην τεχνητή νοημοσύνη στηρίζεται στην πεποίθηση ότι οι πελάτες πρέπει να έχουν τον πλήρη έλεγχο και πρόσθεσε “Life’s Good”. Αυτή είναι η σταθερή και ασυμβίβαστη υπόσχεσή μας που μας παρακινεί να δημιουργήσουμε μια καλύτερη ζωή για τους πελάτες μας, ακόμη και στην εποχή του AI».
Στην εκδήλωση, ο CEO Cho συναντήθηκε στη σκηνή με τον Jung Ki-hyun, αντιπρόεδρο και επικεφαλής του Platform Business Center της LG, και τον Eun Seok-hyun, πρόεδρο της LG Vehicle component Solutions (VS) Company, οι οποίοι παρουσίασαν καινοτόμες τεχνολογίες και στρατηγικές που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Ξεκινώντας με το σπίτι, ο αντιπρόεδρος Jung παρουσίασε ένα πλάνο για το έξυπνο σπίτι της LG που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη. Ακολουθώντας το όραμα να μετατραπεί σε μια εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής, η εταιρεία ενσωματώνει τη μοναδική τεχνολογία “Affectionate Intelligence” της LG στην πλατφόρμα ThinQ. Ο κ. Jung όχι μόνο παρουσίασε καινοτόμες νέες υπηρεσίες, όπως το “ChatThinQ”, ένα generative AI chatbot που επιτρέπει φυσικές συνομιλίες με τους πελάτες, και το “3D Home View”, μια τρισδιάστατη απεικόνιση του σπιτιού για ολοκληρωμένο έλεγχο των χώρων με διαισθητικό τρόπο, αλλά αποκάλυψε επίσης σχέδια για την κυκλοφορία ενός νέου έξυπνου οικιακού hub.
Και, στον τομέα της κινητικότητας, η εταιρεία μοιράστηκε το όραμά της για τα αυτοκίνητα ως έναν “χώρο διαβίωσης σε τροχούς” που τροφοδοτείται από λύσεις για οχήματα καθορισμένα από λογισμικό (SDV). Σύμφωνα με αυτό το όραμα, ο Eun Seok-hyun, πρόεδρος της LG VS Company, παρουσίασε το LG AlphaWare, τη σειρά λύσεων λογισμικού της εταιρείας για SDV. Το LG AlphaWare περιλαμβάνει ευέλικτες ενότητες λογισμικού για τη βελτίωση των υφιστάμενων λειτουργικών συστημάτων οχημάτων και τη βοήθεια στην κατασκευή νέων πλατφορμών, λύσεις λειτουργίας που βοηθούν τους προγραμματιστές λογισμικού σε όλη τη διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού SW από το σχεδιασμό έως την ανάπτυξη, λύσεις ψυχαγωγίας στην καμπίνα που επιτρέπουν την προβολή περιεχομένου υψηλής ευκρίνειας και ήχου υψηλής ποιότητας, καθώς και λύσεις interface ανθρώπου-μηχανής που χρησιμοποιούν τεχνολογίες AR/MR και AI για να παρέχουν μια καθηλωτική εμπειρία μέσα στο όχημα.
Επισκεφθείτε την ειδική ιστοσελίδα της LG για τη CES (www.LG.com/CES2024) και το κανάλι της LG Global στο YouTube για περισσότερες πληροφορίες και ενημερώσεις για όλα τα τελευταία νέα κατά τη διάρκεια της έκθεσης (9-12 Ιανουαρίου).