Η εταιρεία στοχεύει σε περαιτέρω ανάπτυξη και αλλαγές για την ενίσχυση της αξίας των πελατών στην ταχύτατα μεταβαλλόμενη παγκόσμια αγορά.
Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τις οργανωτικές αλλαγές προκειμένου να κάνει άλλο ένα άλμα προς την επίτευξη του Future Vision 2030 που ανακοινώθηκε τον Ιούλιο. Οι αλλαγές έχουν ως στόχο την ενίσχυση των οργανωτικών δυνατοτήτων και της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας για τη μετατροπή της LG σε εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής που συνδέει και επεκτείνει διάφορους χώρους και εμπειρίες των πελατών πέρα από τις οικιακές συσκευές.
Ένα βασικό κομμάτι της μελλοντικής στρατηγικής είναι η νεοσύστατη εταιρεία Overseas Sales και Marketing, η οποία θα αναφέρεται απευθείας στον CEO της LG William Cho. Επικεφαλής της εταιρείας θα είναι ο Thomas Yoon, ο οποίος προηγουμένως διετέλεσε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LG Electronics Βόρειας Αμερικής.
Η εταιρεία Overseas Sales and Marketing θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην επιτάχυνση της αλλαγής και της ανάπτυξης, καθώς και στην ενίσχυση της παγκόσμιας δύναμης του brand της LG, ανακαλύπτοντας και αναπτύσσοντας ευκαιρίες για τη δημιουργία αξίας στους πελάτες. Η νέα εταιρεία θα διαχειρίζεται τις θυγατρικές πωλήσεις στο εξωτερικό στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Ασία, τις ομάδες Global Marketing και Sales Business Direct-to-Consumer (D2C).
Η εταιρεία θα επιδιώξει όχι μόνο να ενισχύσει τις εκτελεστικές ικανότητες στις δραστηριότητες των στρατηγικά κρίσιμων επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων B2B, αλλά και να παράσχει την απαραίτητη υποστήριξη για την ενίσχυση της ποιοτικής ανάπτυξης όλων των άλλων επιχειρηματικών μονάδων, βοηθώντας την ανάπτυξη της τεχνογνωσίας των πωλήσεων εξωτερικού, καθώς και την επιτάχυνση της προώθησης των επιχειρήσεων που βασίζονται σε πλατφόρμες και των καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων D2C. Η ομάδα Business D2C θα αναλάβει τον ρόλο της επέκτασης των σημείων επαφής με τους πελάτες με την ενίσχυση των δραστηριοτήτων του Online Brand Shop (OBS) και των δυνατοτήτων digital marketing με βάση τα δεδομένα των πελατών.
Διατηρώντας το ευέλικτο σύστημα λήψης αποφάσεων και στα τέσσερα business units, η LG θα επιδιώξει να προωθήσει την περαιτέρω ανάπτυξη πρωτότυπων τεχνολογιών σε κάθε business unit και να υποστηρίξει τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό της εταιρείας.
Η εταιρεία Home Appliance & Air Solution (H&A) θα δημιουργήσει ένα τμήμα στο πλαίσιο της δραστηριότητας Air Solutions Business για να μεγιστοποιήσει την επιχειρηματική συνεργασία στη θέρμανση, τον εξαερισμό και τον κλιματισμό (HVAC), τον βασικό επιχειρηματικό της τομέα B2B. Επιπλέον, ο τομέας Home Beauty Business θα μεταφερθεί από την Home Entertainment Company στην H&A Company για να δημιουργηθεί συνέργεια με τις υπάρχουσες ισχυρές σειρές προϊόντων στους χώρους “Home”.
Η εταιρεία Home Entertainment (HE) πρόκειται να επιταχύνει περαιτέρω για να αναδειχθεί σε μια δύναμη των μέσων ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας. Για την ενίσχυση του λειτουργικού συστήματος έξυπνων τηλεοράσεων webOS, θα δημιουργηθεί η ομάδα ανάπτυξης webOS SW Development Group, η οποία θα αναφέρεται απευθείας στον Park Hyoung-sei, πρόεδρο της HE Company. Επίσης, θα δημιουργηθεί το επιχειρηματικό τμήμα eXtended Reality (XR) απευθείας κάτω από την βάση.
Ως επικεφαλής της εταιρείας από το 2019, ο πρόεδρος Park προήχθη, σε αναγνώριση της συμβολής του στην αναβάθμιση του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου της εταιρείας, στη βελτίωση της κερδοφορίας των premium σειρών προϊόντων και στην ανάπτυξη της πλατφόρμας webOS, ενώ παράλληλα εδραίωσε τη θέση της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων OLED.
Η Vehicle component Solutions (VS) Company θα δημιουργήσει το τμήμα Global Customer Strategy Division για να καθιερώσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τη διαχείριση παραγγελιών και πωλήσεων και να ενισχύσει τις λειτουργίες μάρκετινγκ για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της επιχείρησης.
Η εταιρεία Business Solutions (BS) θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε σημαντικές περιοχές όπως η Βόρεια Αμερική, η Ευρώπη, η Κεντρική Ασία, η Ασία και η Λατινική Αμερική. Το σημερινό τμήμα επιχειρήσεων B2B India Business Department θα αναβαθμιστεί σε τμήμα επιχειρήσεων B2B India Business Division, για να διατηρηθεί η συνεχής ανάπτυξη στη χώρα.
Οι αλλαγές ισχύουν από την 1η Δεκεμβρίου, ενώ οι προαγωγές θα τεθούν σε ισχύ από 01/01/2024.