Η Coca-Cola ανακοίνωσε μια νέα σειρά ανθρακούχων νερών, την πρώτη της νέα μάρκα σε περισσότερο από μια δεκαετία.
Ο γίγαντας ποτών θα ξεκινήσει το AHA στις 2 Μαρτίου στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τη δυνατότητα να επεκταθεί παγκοσμίως.
Η ανακοίνωση έρχεται καθώς η αμερικανική κατανάλωση αναψυκτικών συνεχίζει να μειώνεται, αναγκάζοντας την Coke και την αντίπαλό της PepsiCo να επενδύσουν λιγότερο στο marketing των εμπορικών σημάτων αναψυκτικών τους και να σκεφτούν υγιεινότερες εναλλακτικές λύσεις.
Το αρωματισμένο ανθρακούχο νερό έχει γίνει μια δημοφιλής εναλλακτική λύση για τους καταναλωτές. Το 2018, ο όγκος του εμφιαλωμένου ανθρακούχου νερού αυξήθηκε κατά 26% στα 531 εκατομμύρια γαλόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία από το Beverage Marketing.
Ενώ το ποτό είναι μόνο ένα μικρό κλάσμα της συνολικής αγοράς εμφιαλωμένου νερού, το ανθρακούχο νερό αυξάνεται με πολύ ταχύτερο ρυθμό από το νερό, το οποίο είδε τον όγκο του να αυξάνεται μόλις το 4,2% πέρυσι.
Η LaCroix, η οποία ανήκει στην National Beverage, ήταν κάποτε ηγέτης στην κατηγορία. Αλλά τώρα χάσει το μερίδιό της στην αγορά, όπως οι Spartrift και οι πιο καθιερωμένες εταιρείες εισέρχονται στην αρένα.
Η Pepsi, για παράδειγμα, αναμένει ότι η μάρκα Bubly, η οποία ξεκίνησε το 2018, θα αποτελέσει ένα από τα επόμενασήματα με δισεκατομμύρια δολάρια πωλήσεις.
Η Coke προσπαθεί να τοποθετήσει τη νέα μάρκα ως διαφορετική από τον ανταγωνισμό. Δύο από τις οκτώ γεύσεις της AHA, Citrus + πράσινο τσάι και μαύρο κεράσι + καφές, θα περιέχουν πρόσθετη καφεΐνη και επίσης το AHA θα πωλείται σε κουτάκια και όχι σε φιάλες.
Το AHA δεν είναι η πρώτη είσοδος του Coke στο αφρώδες νερό.
Η εταιρεία που εδρεύει στην Ατλάντα ξεκίνησε τη γραμμή ανθρακούχου νερού της Dasani το 2014, η οποία θα αντικατασταθεί από το AHA στα καταστήματα λιανικής πώλησης.
Στο μέλλον, η Coca-Cola σχεδιάζει να συνεχίσει να αυξάνει τις πωλήσεις της μέσω της καινοτομίας.
Οι μετοχές της Coca-Cola, οι οποίες έχουν αξία 226,2 δισ. δολαρίων, κέρδισαν πάνω από 11% από την αρχή του έτους, ενώ η μετοχή της Pepsi, αξίας περίπου 188 δισ. δολαρίων, αυξήθηκε σχεδόν κατά 22% την ίδια περίοδο.
Πηγή: Thetotalbusiness.com