Επικαιρότητα

Η αξία του user generated content (UGC)

Κάντε τους πελάτες σας να μιλάνε για εσάς.

Έχετε μια εξαιρετική ομάδα marketing που παίζει το digital στα δάχτυλα. Τα post σας σε Facebook και Instagram είναι το ένα καλύτερο από το άλλο. Τα video σας στο YouTube είναι υποδειγματικά. Ξεκινήσατε και Tik-Tok! Μπράβο σας για όλα. Ωστόσο, υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα.

Οι πελάτες σας δεν σας πιστεύουν.

Δεν έχει να κάνει με εσάς. Οι έρευνες δείχνουν ότι σχεδόν 3 στους 4 καταναλωτές εμπιστεύονται το content που δημιουργούν οι αγοραστές μιας επιχείρησης περισσότερο από το content που δημιουργεί η ίδια η επιχείρηση. Και είναι λογικό. Όσο ειλικρινής και να είναι μία επιχείρηση (και στις μέρες μας, αρκετές επιχειρήσεις είναι πραγματικά ειλικρινείς) δύσκολα μπορούν να φθάσουν την ωμή ειλικρίνεια του καταναλωτή, που κάποιες φορές φτάνει και στα όρια του σαδισμού.

Δείτε στο άρθρο μου που ακολουθεί τρόπους για να αυξήσετε το user generated content (UGC) για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Αναζητήστε τις κριτικές
Υπάρχουν επιχειρήσεις και τμήματα marketing που με την ιδέα και μόνο μιας αρνητικής κριτικής, παγώνουν σαν ελάφια στους προβολείς των αυτοκινήτων. Σαν αποτέλεσμα, αποφεύγουν γενικά να ωθούν τους πελάτες προς την κριτική. Καλώς, πολύ κακώς. Οι κριτικές σήμερα είναι το ιερό δισκοπότηρο των επιχειρήσεων και πρέπει να αποτελούν τη νούμερο 1 σας προτεραιότητα.

Αξιοποιήστε τις κριτικές και τις μαρτυρίες χρηστών. Ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες να αφήνουν κριτικές σχετικά με την εμπειρία τους με την επιχείρηση σας. Και όταν το κάνουν, μοιραστείτε αυτές τις κριτικές στην ιστοσελίδα σας, και στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για να χτίσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.

Προσοχή: αναζητήστε και αξιοποιήστε τις πραγματικές κριτικές πελατών και όχι αυτές που γράφει η Junior Account του τμήματος Marketing. Ο καταναλωτής έχει μία αλάνθαστη έκτη αίσθηση να “μυρίζεται” τις ύποπτες κριτικές.

Διαβάστε περισσότερα εδώ