Συγκίνηση και δάκρυα προκαλεί η νέα διαφήμιση των Jumbo για τις γιορτές των Χριστουγέννων σε όσους ακούνε τη φωνή του καπετάνιου-πρωταγωνιστή της κυβέρνησης να μιλά με την οικογένειά του.
Το καράβι Μεγαλόχαρη να παλεύει με τα κύματα στον Ατλαντικό, ο καπετάνιος είναι ξύπνιος στην κουκέτα του, οι μάγειροι ετοιμάζουν το χριστουγεννιάτικο τραπέζι και εύχονται «και του χρόνου σπίτια μας» και στη γέφυρα ο καπετάνιος φτάνει να μιλήσει με τους δικούς του και πρώτο από όλους τον «μικρό» που περιμένει τα δώρα του πατέρα του. Με τη μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου από τα «κόκκινα φανάρια» ένα κύμα νοσταλγίας ξεχύνεται για τα σπίτια που περιμένουν αυτές τις μέρες τους δικούς τους ανθρώπους ή εύχονται να κάνουν μαζί γιορτές την επόμενη χρονιά.
Χώρα ναυτοσύνης η Ελλάδα έχει περισσότερους από 10.000 ναυτικούς που αρμενίζουν στους πέντε ωκεανούς της γης, με χιλιάδες οικογένειες να περιμένουν με λαχτάρα την επιστροφή τους. Η Ελλάδα και η υπερηφάνεια για τους Έλληνες ναυτικούς, η Ελλάδα με τους ανθρώπους που την κάνουν αισιόδοξη και να κοιτά ελπίζοντας το μέλλον, η Ελλάδα των ανθρώπων που δουλεύουν σκληρά για να θρέψουν την οικογένειά τους, έρχεται σε πρώτο πλάνο σε αυτή τη διαφήμιση που τα περιέχει όλα. Το νόστο, την επιθυμία να είσαι με τους δικούς σου ανθρώπους, τον κίνδυνο της άγριας θαλασσοταραχής, τη μοναξιά μιας οικογένειας όταν ένα μέλος της λείπει σε μια άλλη πλευρά του κόσμου. Και βέβαια, η διαφήμιση «μας κλείνει πονηρά το μάτι» με τον πατέρα-καπετάνιο να αφηγείται στο παιδί του τα δώρα που του έχει πάρει «διαβάζοντας» τις μικρές εικόνες με τα αρκουδάκια και τα τραίνα στην σακούλα του Jumbo που έχει γράψει εποχή. Δεν είναι η πρώτη φορά που μια διαφήμιση του διάσημου καταστήματος παιχνιδιών προκαλεί θύελλα σχολίων. Η Jumbo έχει παράδοση σε διαφημίσεις που τρολάρουν ακόμα και τους ίδιους που έχουν πρωταγωνιστήσει σε αυτές, όπως τον Πέτρο Γαϊτάνο με το μαλλί να παίρνει φωτιά, την Αντζελα Δημητρίου με το «Χτύπα σαν άντρας» και την Κατερίνα Στανίση στη διαφήμιση της περίφημης «Νονάς».
Με τον ίδιο τρόπο που σατιρίζουν, με τον ίδιο τρόπο φαίνεται να ξέρουν και να συγκινούν, οι άνθρωποι πίσω από τις διαφημιστικές καμπάνιες, ενώ και η προηγούμενη διαφήμιση με το Άγιο Βασίλη να πλησιάζει, μας προετοιμάζει για μια συγκινητική εορταστική περίοδο.
Πηγή: Thetoc.gr