Το Viber προσφέρει 3 μήνες δωρεάν μηνύματα συνομιλιών για επιχειρήσεις, παρουσιάζει τα Κανάλια και τους Φακούς AR και μοιράζεται στοιχεία σχετικά με το πώς οι νέες διαφημιστικές δυνατότητες και τα chatbots επιδρούν θετικά στο engagement των καταναλωτών.
Στις 5 Απριλίου του 2022, η ομάδα του Viber ήρθε στην Ελλάδα για το πρώτο της networking workshop τα τελευταία δύο χρόνια. Η εκδήλωση κάλυψε την ολοένα και αυξανόμενη σημασία του messaging για τις επιχειρήσεις και τις τελευταίες τάσεις στο digital marketing, παρουσία επαγγελματιών του χώρου. Τα πιο πρόσφατα εργαλεία του Viber για επιχειρήσεις βοηθούν όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ να πετύχουν τους στόχους τους, ενώ ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών, όπως φαίνεται από παραδείγματα τόσο από την ελληνική αγορά όσο και από εκείνη της ευρύτερης περιοχής. Οι ομιλητές συνόψισαν τις παρουσιάσεις τους με την πρόθεση της εταιρείας να γίνει διεθνώς μια «υπερεφαρμογή».
Μια νέα εποχή για την επιχειρηματική επικοινωνία
Η χρήση των smartphones συνεχώς αυξάνεται και μαζί της η ποσότητα του χρόνου που οι χρήστες ξοδεύουν στα κινητά τους. Το Viber είναι καλά τοποθετημένο στην αγορά ώστε να εκμεταλλευτεί την τάση αυτή, χάρη στα εντυπωσιακά του επίπεδα διείσδυσης στο κοινό των χρηστών smartphones (φτάνοντας το 91% στην Ελλάδα και μέχρι και το 98% σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες). Μόνο για την ελληνική αγορά, το Viber διευκόλυνε πάνω από ένα δισεκατομμύριο κλήσεις, δεκάδες δισεκατομμύρια μηνύματα και άπειρες συνδέσεις μεταξύ χρηστών και επιχειρήσεων. Το Viber στοχεύει στο να χρησιμοποιήσει αυτή την τάση προς όφελος τόσο των επιχειρήσεων όσο και των χρηστών, γι’ αυτό και συνεχώς προσθέτει νέες λύσεις που διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ των δύο πλευρών.
Το πιο πρόσφατο προϊόν του Viber, τα Κανάλια, είναι τώρα διαθέσιμο στην Ελλάδα ως η απόλυτη πλατφόρμα περιεχομένου για τους δημιουργούς. Τα Κανάλια προσφέρουν διάδραση στο μέγιστο βαθμό με ανεπτυγμένες ρυθμίσεις moderation και με τη νέα λειτουργία σχολίων, ιδανική για επικοινωνία με το κοινό για συνεργάτες όπως influencers, ΜΜΕ, αθλητικούς συλλόγους και άλλους. Μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν ήδη πάνω από 4,5 εκατομμύρια μέλη σε Κανάλια του Viber σήμερα. Μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο ενεργά παραδείγματα είναι το Κανάλι της Κυβέρνησης, με τακτική ενημέρωση για την πανδημία του COVID-19 και άλλα θέματα της χώρας, μαζί με αυτά των πιο μεγάλων ποδοσφαιρικών ομάδων (όπως του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού και του ΠΑΟΚ) και βεβαίως εκείνο με τις γευστικές προτάσεις του κορυφαίου σεφ Άκη Πετρετζίκη.
Οι Φακοί Viber, ένα καλό παράδειγμα δημιουργικού engagement μέσω επαυξημένης πραγματικότητας μέσα στην εφαρμογή ήταν μια επιτυχία στην Ελλάδα, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να μένουν σε επαφή με το κοινό της Γενιάς Ζ και τους νεότερους. Μέσα σε λιγότερο από 3 μήνες μετά την παρουσίασή τους τον Οκτώβριο, πάνω από δύο εκατομμύρια εικόνες μέσω φακών δημιουργήθηκαν από το ελληνικό κοινό. Στο Viber, χάρη στην ενσωμάτωση των φακών, οι επιχειρήσεις μπορούν να καινοτομούν και να βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη, δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Η native, μη παρεμβατική διαφήμιση, με διαφόρων ειδών δυνατότητες στο targeting γίνεται όλο και πιο δημοφιλής ανάμεσα στις επιχειρήσεις που θέλουν να γίνουν πιο γνωστές και να προσελκύσουν νέο κοινό. Πέρσι ο όγκος των εμφανίσεων διαφημίσεων στο Viber για την ελληνική αγορά αυξήθηκε κατά 16%, με τις τηλεπικοινωνίες, το fintech, τα φαγητά και ποτά, τις υπηρεσίες και το εμπόριο να είναι οι κλάδοι με τις καλύτερες επιδόσεις.
Οι λύσεις επιχειρηματικών μηνυμάτων του Viber, που συμπεριλαμβάνουν τα Chatbots και τα Business Messages συνεχίζουν να ενισχύουν την επικοινωνία 1-προς-1 μεταξύ χρηστών και επιχειρήσεων. Το 2021 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:
Αύξηση 35% στον αριθμό των Chatbots, όπου οι πελάτες λαμβάνουν αυτοματοποιημένες απαντήσεις στα αιτήματά του 24 ώρες το 24ωρο. Τα Chatbots επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσφέρουν συνεχή υποστήριξη χωρίς το έξτρα κόστος των αντιπροσώπων και απελευθερώνουν το χρόνο τον τελευταίων ώστε να μπορούν να ασχοληθούν με πιο πολύπλοκες ανάγκες των πελατών.
Αύξηση 82% στον αριθμό των Business Messages που παραδόθηκαν. Ο σκοπός των Viber Business Messages είναι να φέρνει τις επιχειρήσεις πιο κοντά στους καταναλωτές μέσα από ένα κανάλι που έχει όλα όσα χρειάζονται για μια καρποφόρα διάδραση: από τη δυνατότητα να ενισχύσει τις πωλήσεις μέσα από προωθητικά μηνύματα στο να παραδώσει σημαντικές ειδοποιήσεις μέσω μηνυμάτων συναλλαγών ή να προσφέρει υποστήριξη πελατών μέσα από μηνύματα συνομιλιών.
Το Viber αναμένει ότι τα μηνύματα συνομιλιών, τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα, θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εξοικειωθούν με αυτή την λύση αμφίδρομης επικοινωνίας, το Viber λανσάρει μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο από τις 4 Απριλίου ως τις 30 Ιουνίου σε όλες τις αγορές του ανά τον κόσμο: Κάθε επιχείρηση που θα στείλει το πρώτο της μήνυμα συνομιλιών, θα λάβει 90 μέρες δωρεάν μηνύματα από την ημερομηνία αποστολής του.
Το Fintech είναι ένα ακόμη από τα στοιχεία – κλειδιά για μια άψογη εμπειρία του πελάτη και κομμάτι της στρατηγικής του Viber να γίνει υπερεφαρμογή. Οι χρήστες του Viber και οι συνεργάτες του μπορούν ήδη να επωφεληθούν από διαφόρων ειδών υπηρεσίες πληρωμών μέσα στην εφαρμογή. Με την παρουσίαση των πληρωμών, το Viber δημιουργεί ένα πλαίσιο για μια κοινή λύση για τους χρήστες και φέρνει γρήγορο, εξατομικευμένη και πιο ασφαλή εμπειρία στα μηνύματά τους που φέρνει ακόμη πιο κοντά τους πελάτες με τις εταιρείες. Τώρα οι επιχειρήσεις μπορούν να δέχονται πληρωμές μέσω των Viber Chatbots ενώ σύντομα κι άλλες λύσεις fintech θα παρουσιαστούν στην ελληνική αγορά.
«Σήμερα ο κόσμος δεν θέλει πια να χρησιμοποιεί διαφορετικές εφαρμογές για διαφορετικές ανάγκες. Κατά μέσο όρο οι χρήστες εφαρμογών ξοδεύουν το 77% του χρόνου τους σε τρεις εφαρμογές και σχεδόν οι μισοί από αυτούς μόνο σε μία» λέει ο Konstantin Kostadinov, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων CEE & CIS της Rakuten Viber. «Οι χρήστες σήμερα ψάχνουν μια πύλη με πολλές επιλογές και το Viber συνεχίζει να εξελίσσεται ώστε να μετατραπεί σε ένα βολικό μέρος που θα ικανοποιεί τις περισσότερες από τις ανάγκες των χρηστών: από υπηρεσίες fintech, σε παραγγελίες ταξί και φαγητού, σε χρήσιμα chatbots και πολλά περισσότερα».
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο Luv N Roll, στο κέντρο της Αθήνας, ένα χώρο που ενέπνευσε το κοινό που παραβρέθηκε με την urban ατμόσφαιρά του και την υπέροχή του θέα στην Ακρόπολη.