PLMA Online 2020 – H πρώτη ψηφιακή εμπορική έκθεση για προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας!

    Από: Startup Team

Η PLMA Amsterdam αποτελεί εδώ και περισσότερα από 30 χρόνια το κορυφαίο εμπορικό γεγονός του πλανήτη για τον κλάδο της Ιδιωτικής Ετικέτας. Διοργανώνεται σε ετήσια βάση υπό την αιγίδα της Διεθνούς Ένωσης Κατασκευαστών Προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας (Private Label Manufacturers Association) φέρνοντας σε επαφή κατασκευαστές από όλο τον κόσμο με αγοραστές από τις σημαντικότερες λιανεμπορικές επιχειρήσεις του πλανήτη.

Σε μια προσπάθεια να καλυφθεί το κενό που δημιουργήθηκε τη φετινή χρονιά, λόγω της υπάρχουσας κατάστασης με τον κορωνοϊό, ώστε οι εκθέτες να μπορέσουν να συνεχίσουν τις εμπορικές επαφές και κατά συνέπεια να συνεχίσουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα, οι διοργανωτές προχώρησαν στη δημιουργία του πρώτου online B2B event με την επωνυμία PLMA Online “World of Private Label” 2020. Η συγκεκριμένη δράση θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 01-04 Δεκεμβρίου 2020 και είναι η πρώτη και μοναδική που διοργανώνεται παγκοσμίως με ειδική στόχευση στην αγορά προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας, τόσο τροφίμων & ποτών, όσο και καταναλωτικών ειδών.

Τα χαρακτηριστικά του event θα είναι τα εξής:

· Company Listing – Καταχώρηση της εταιρείας η οποία θα περιλαμβάνει την επωνυμία, το εταιρικό λογότυπο, το website, τηλέφωνο και δύο άτομα υπεύθυνα επικοινωνίας.

· One-on-one video conversation – Επικοινωνία μέσω βίντεο ένας προς έναν, που επιτρέπει στους αγοραστές να μιλήσουν με τους δύο υπεύθυνους ανά εταιρεία και η οποία επιτρέπει call- back και αποστολή ηλεκτρονικών αρχείων.

· Λίστα Επισκεπτών – Μία εβδομάδα πριν την έναρξη της έκθεσης, κάθε συμμετέχουσα εταιρεία θα λάβει αναλυτική λίστα με όλους τους επιβεβαιωμένους buyers που θα συμμετάσχουν στην έκθεση, ώστε να μπορέσει να επικοινωνήσει από πριν μαζί τους και να κανονίσει το πρόγραμμα των ραντεβού της.

· Online stand customization – Ο κάθε εκθέτης έχει την δυνατότητα να διαμορφώσει το online «περίπτερο» (σελίδα) του «ανεβάζοντας» το λογότυπο της εταιρείας, φωτογραφίες προϊόντων, video links, και προϊοντικούς καταλόγους όπως επίσης και πληροφορίες για την ίδια την εταιρεία αλλά και διαφημιστικό υλικό.

· Δύο Ημέρες προβολής ανά βασική κατηγορία προϊόντος – Το πρόγραμμα μπορείτε να το βρείτε παρακάτω.*

· Συνεχιζόμενη Προβολή μετά το τέλος του event – Όλα τα online stands θα παραμείνουν ενεργά και προσβάσιμα για χιλιάδες εγγεγραμμένους retailers και επισκέπτες μέχρι τα μέσα του Απριλίου 2021.

Πρόγραμμα Εκδήλωσης

Για να είναι το event αυτό όσο πιο αποδοτικό γίνεται για τους συμμετέχοντες, οι διοργανωτές έχουν ανακοινώσει αναλυτικό πρόγραμμα με τις προϊοντικές κατηγορίες που θα είναι ενεργές ανά ημέρα, ώστε κάθε εταιρεία, ανάλογα με τα προϊόντα της, να μπορέσει να καταρτίσει

καλύτερα το πρόγραμμα των συναντήσεών της. Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα της έκθεσης θα έχει ως εξής:

Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου

• Προϊόντα Υγείας & Ομορφίας (Health & Beauty Products)

• Προϊόντα οικιακής χρήσης (Household Products)

• Οικιακά Σκεύη και άλλα Καταναλωτικά Προϊόντα (Housewares and Other Non-Food Products)

Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου

• Προϊόντα Υγείας & Ομορφίας (Health & Beauty Products)

• Προϊόντα οικιακής χρήσης (Household Products)

• Οικιακά Σκεύη και άλλα Καταναλωτικά Προϊόντα (Housewares and Other Non-Food Products)

• Ξηρά Τρόφιμα & Αναψυκτικά (Shelf Stable Food & Beverages)

• Προϊόντα Ζωικής Φροντίδας (Pet Products)

Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου

• Ξηρά Τρόφιμα & Αναψυκτικά (Shelf Stable Food & Beverages)

• Προϊόντα Ζωικής Φροντίδας (Pet Products)

• Φρέσκα Προϊόντα, Ψυγείου και Κατάψυξης (Fresh, Refrigerated & Frozen Products)

• Εμπορικές και Άλλες Υπηρεσίες (Trade & Service Suppliers)

Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου

• Φρέσκα Προϊόντα, Ψυγείου και Κατάψυξης (Fresh, Refrigerated & Frozen Products)

• Εμπορικές και Άλλες Υπηρεσίες (Trade & Service Suppliers)

Συμμετοχή της Promo Solution

H Promo Solution, ως ο πρώτος οργανωτής ελληνικής συμμετοχής στις εκθέσεις του Άμστερνταμ και του Σικάγο, θα οργανώσει τη συμμετοχή των ενδιαφερόμενων εταιρειών στο ψηφιακό event ως Online Greek Pavilion Organizer και ενθαρρύνει όλες τις επιχειρήσεις που είτε συμμετέχουν σταθερά στην έκθεση, είτε νέες οι οποίες θέλουν να ξεκινήσουν τώρα την παρουσία τους στην αγορά της Ιδιωτικής Ετικέτας, να επωφεληθούν από το προνομιακό πακέτο συμμετοχής.

Private Label Week

Εκτός από το online show του Δεκεμβρίου θα διεξαχθεί και το αντίστοιχο αμερικάνικο event (όπως η αντίστοιχη PLMA Chicago) με επωνυμία Private Label Week το οποίο θα λάβει χώρα την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου (01 – 07/02/2021) με αντίστοιχα χαρακτηριστικά.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την PLMA Online “World of Private Label”, καθώς και την Private Label Week, οι ενδιαφερόμενες εταιρείες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.promosolution.net ή να ενημερωθούν τηλεφωνικά στο 210-9630630.